Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 bjaa: de fleste butikkene holder vel åpent til kl. 14.00 eller noe sånnt. Bare tipper, men tror de bør ha åpent til då hvertfall SHit! Det var det jeg fryktet...Nå sitter jeg borti et hull på Klyve, med pengene klare... Klarer jeg å komme meg hjem før klokka 14.00...Får håpe det... Bounce bouce bounce bjaA, you can make me bounce !!! *hinte litt* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg kan sikkert redde dagen din når jeg kommer hjemmom. Har et par maskiner som står og går der også, så det skal nok ordne seg... Må bare få lagt ut proBNC på en eller annen webserver så jeg finner den raskt igjen, men det skal jeg ordne Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 God morgen folkens. /me startet nyttårsfeiringen igår. Tok med meg pc'n opp til kompisen der eg skal være i nyttåret. Har ikke giddet å koble opp enda men sitter på maskinen hans. Anyways fanken rg gikk glipp av 10000meldingen. Term: wee thanks for the pic. Hun var najs da. Godt nyttår folkens!!! bbl Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Og jeg greide og kortslutte den nye pc'en min på nyttårs aften Godt nytt år alle sammen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg er ensom, jeg er trøtt men får ikke sove. Ikke en gang Dimmu Borig klarer å få meg våken. Jeg lurer på om det blir noe drikking på meg i kveld. Har ikke lyst til å drikke. Er på kanten til sånn deppe-humør. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ARGH! Alt det koselige snakket i natt, UTEN MEG ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har hatt det gøy med Haltan på msn i dag. He is a weirdo. Ditto. *være weird* So, da har jeg stått opp... Ble "tidlig" leggetid i går ettersom mor var et tastetrykk fra å ta strømmen her :| Og det vil vi ikke ha noe av Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg fryser :| hakker tenner :O Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 GalTan's klassebilde.... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 GalTan ser ut som en filosof Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 GalTan ser ut som en filosof Jeg ER filosof Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 like gay som altid (!rotart mad doG) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 vell.. julebrus er power.. jeg har scannet inn mitt for lenge siden... dere faar det naar jeg kommer hjem.. er ikke hjemme naa som dere skjonner Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hehe, verre enn mitt klassebilde jo... Haltan, with the psycho eyes! Gleeeder meg til i kveld, jeeeg Skal spise så lite som mulig, for fant ut at jeg ikke har så mye drikke likevel.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Var ditt klassebilde så ille da? (Og ja, jeg HAR sett det uten "big, empty space" (MAGIC!)) Jeg ser jo noenlunde normal ut =P ellers er det MYE freaks i klassen... Apropos, ze American flag = ironisk ment EDIT: .. og feil vei Endret 31. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ser jeg noen utfordrende kvinner midt i bildet? Var kult klasse bilde syns jeg, spessielt rått (ironisk) med USA flagget Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Du har veldig mange søte jenter i klassen din da, Halters Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Du har veldig mange søte jenter i klassen din da, Halters Hummsummarumm... noen ja, utseendemessig kanskje Ellers er det en del skikkelig bitchy drittunger EDIT: ÆYH! Du er ikke på msn skal du dra snart da, eller? Havv fønn! Endret 31. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Syntes ikke de var så mega søte jeg.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 EDIT: ÆYH! Du er ikke på msn skal du dra snart da, eller? Havv fønn! Er ikke på msn slik at ikke planene mine for i kveld blir avlyst fordi jeg er frekk eller noe. Men skal være her noen timer til, ja. Sparks: Du er kresen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg