Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Oi. Det er nyttårsaften, ja.. Hadde jeg mer eller mindre.. glemt. hehe.... rasken okey.... du som hadde glemt nyttårsaften... Fortell, hva hadde du tenkt å gjøre idag da egentlig Lenke til kommentar
adawen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Tjah.. Vetikke? Sløve sikkert? Definitivt ikke sende opp raketter. Waste of money.. (syns jeg, da) Kan ikke si jeg syns dette er noen stor begivenhet, igrunn.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Men det skal JEG (går ut i fra at det er y-genet mitt som tvinger meg til det...) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) ... du har parkert fortidlig Du må ikke bry deg om å kjøpe raketter det gjør mange andre. Men er jo mange som skal ut Edit: ment til Adawen Endret 31. desember 2003 av Wabby Lenke til kommentar
adawen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) ... du har parkert fortidlig Javel? Meaning? Bare fordi jeg ikke gidder å delta i de allmenne høytidene? Edit : Tipper jeg skal ut å leke med lukkertida på kameraet mitt, om jeg først skal gjøre noe vettugt. Endret 31. desember 2003 av adawen Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ... du har parkert fortidlig Javel? Meaning? Bare fordi jeg ikke gidder å delta i de allmenne høytidene? Edit : Tipper jeg skal ut å leke med lukkertida på kameraet mitt, om jeg først skal gjøre noe vettugt. Meaning at du må ha det gøy så lenge du kan og ikke tro at du må bruke penger på det Seff kan man ha det gøy alene, eller å ikke delta i slike begivenheter, men hadde lek deg med kameraet, kan få mange tøffe bilder ved å leke med lukketiden. Håper bare at du får en skyfri himmel Lenke til kommentar
adawen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hadde det vært opp til meg, så hadde jeg vært i Trondheim nå. Men NEIDA! :fu-world: (forumet mangler en "vise finger" smiley) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 *pffft* fytti faan, skulle ikke vært lov. Gikk til Drikkemaskina eller hva vi skal kalle det skrapet. Trykket på kakao og satt meg på plassen min igjen... Ventet litt for at den skulle kjøle seg litt ned og tok en stor suuup. Trur du faan ikke at heile driden var utvanna ?! Møkk... Ble litt grumpy nå ja Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 utvanna? erke all sånn kakao fra maskin utvanna da? erke like god som kakao med melk i alle fall.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 De er nok alle utvanna, men ikke til de grader penta Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 De er nok alle utvanna, men ikke til de grader penta hm! fyddah! du får klage! kanke ha shitty kakao på jobb nå som det er så kaldt ute! hva hadde folka sagt om kaffen smakte vann liksom? hm? hm?! nå vil jeg gjerne gå snart.. litt typisk at det jeg skulle gjøre på slutten i dag gjore kollegaen min i går når jeg var syk. harke no å gjøre i dag jeg da.. makan. etterpå skal jeg handle på h&m.. hvis jeg finner no da seff.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 etterpå skal jeg handle på h&m.. hvis jeg finner no da seff.. Sexy undertøy ? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 etterpå skal jeg handle på h&m.. hvis jeg finner no da seff.. Sexy undertøy ? sure! hvis du vil så? du skal i allefall få lov til å tro det. hehe! det er salg der tror jeg..salg er stas! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Penta: Poster du bilder med deg + sexy undertøy etterpå då??? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 sure! hvis du vil så? du skal i allefall få lov til å tro det. hehe! det er salg der tror jeg..salg er stas! *dans dans dans ooå bordet* Penta skal kjøpe sexy undertøy, sjenkes under nyttårsaften og putte mange rare ideer inn i hodet hennes. Så blir det tid for en aller så liten photosession. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Teite unger som leker med fyrverkeri utenfor, det er ikke lov før kl. 18.00 *skyte på med Softgun* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Yo Yo! Bjørnemann, jeg er ikke hjemme for øyeblikket. og her jeg er nå får jeg ikke mulighet for å åpne noen porter dessverre, så jeg får ikke mekka BNC. Vet du forresten når butikkene stenger idag? Tenkte jeg skulle kjøpe meg litt fyrverkeri Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 God morgen Har våkna HELT likt de 4 siste dagene.. skremmende delux *forestille seg penta i sexy linux-undertøy*-grrr Wabby: Du nærmer deg 1337 poster too Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 bjaa: de fleste butikkene holder vel åpent til kl. 14.00 eller noe sånnt. Bare tipper, men tror de bør ha åpent til då hvertfall Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 bjaa: de fleste butikkene holder vel åpent til kl. 14.00 eller noe sånnt. Bare tipper, men tror de bør ha åpent til då hvertfall SHit! Det var det jeg fryktet...Nå sitter jeg borti et hull på Klyve, med pengene klare... Klarer jeg å komme meg hjem før klokka 14.00...Får håpe det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg