Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... du har parkert fortidlig  :ermm:

Javel? Meaning? Bare fordi jeg ikke gidder å delta i de allmenne høytidene?

Edit : Tipper jeg skal ut å leke med lukkertida på kameraet mitt, om jeg først skal gjøre noe vettugt.

Endret av adawen
Lenke til kommentar
... du har parkert fortidlig  :ermm:

Javel? Meaning? Bare fordi jeg ikke gidder å delta i de allmenne høytidene?

Edit : Tipper jeg skal ut å leke med lukkertida på kameraet mitt, om jeg først skal gjøre noe vettugt.

Meaning at du må ha det gøy så lenge du kan og ikke tro at du må bruke penger på det ;)

Seff kan man ha det gøy alene, eller å ikke delta i slike begivenheter, men hadde lek deg med kameraet, kan få mange tøffe bilder ved å leke med lukketiden. Håper bare at du får en skyfri himmel :thumbup:

Lenke til kommentar

:scared: *pffft* fytti faan, skulle ikke vært lov. Gikk til Drikkemaskina eller hva vi skal kalle det skrapet. Trykket på kakao og satt meg på plassen min igjen... Ventet litt for at den skulle kjøle seg litt ned og tok en stor suuup.

Trur du faan ikke at heile driden var utvanna ?! :thumbdown: Møkk... Ble litt grumpy nå ja

Lenke til kommentar
De er nok alle utvanna, men ikke til de grader penta :p

hm! fyddah! du får klage! kanke ha shitty kakao på jobb nå som det er så kaldt ute! hva hadde folka sagt om kaffen smakte vann liksom? hm? hm?! :scared:

nå vil jeg gjerne gå snart.. litt typisk at det jeg skulle gjøre på slutten i dag gjore kollegaen min i går når jeg var syk. harke no å gjøre i dag jeg da.. makan.

etterpå skal jeg handle på h&m.. hvis jeg finner no da seff.. :w00t:

Lenke til kommentar

sure! ;) hvis du vil så? du skal i allefall få lov til å tro det. hehe! det er salg der tror jeg..salg er stas! :love:

*dans dans dans ooå bordet*

Penta skal kjøpe sexy undertøy, sjenkes under nyttårsaften og putte mange rare ideer inn i hodet hennes. Så blir det tid for en aller så liten photosession.

Lenke til kommentar

Yo Yo! :thumbs:

Bjørnemann, jeg er ikke hjemme for øyeblikket. og her jeg er nå får jeg ikke mulighet for å åpne noen porter dessverre, så jeg får ikke mekka BNC.

Vet du forresten når butikkene stenger idag? Tenkte jeg skulle kjøpe meg litt fyrverkeri :scared:

Lenke til kommentar
bjaa: de fleste butikkene holder vel åpent til kl. 14.00 eller noe sånnt. Bare tipper, men tror de bør ha åpent til då hvertfall

SHit!

Det var det jeg fryktet...Nå sitter jeg borti et hull på Klyve, med pengene klare... Klarer jeg å komme meg hjem før klokka 14.00...Får håpe det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...