fy_pokkers Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 And by the way, jeg er INGEN god kokk. You don't want me as your wife. hahaha you sure? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg klarer å svi av det meste; har ikke tålmodighet til å stå der og sniffe på ihjelstekt mat. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 heh, jeg lider bare av akutt "venner-som-ringer-rett-før-middagen-er-ferdig-stekt" syndrom, noe som gjør at mye har en tendens til å stå for lenge yiha, blir bra iblant though Men tør du vorse når du er på fylla? Hadde ikke akkurat gjort seg om det kom 40-50 stk? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Nja, altså, jeg tør det meste da. Hadde en fest for noen måneder siden, der det ble stjålet for 10.000,så hvorfor ikke være så dum og svi av noen tusenlapper til... Nei nei, har kontroll denne gangen vettuuu... Har bare invitert trustable personer. Burde egentlig sove, men klarer ikke. Something is very wrong. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 heh, såppass ja :/ Var vel ikke så utrolig morro å våkne opp til den kan jeg tenke meg :O JEg burde i teorien være dødstrøtt nå egentlig.. La meg halv sju igår natt(i morges), og ble brutalt vekket av kompis med nøkkel til leiligheten klokka 11.. Bah Vel, skal vel få surra litt og kosechatta litt her, og svart på noen hyggelige mails før jeg tenker på og legge meg ihvertfall! We can entertain eachother, natten er ennå ung for min del, tror jeg... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vel, jeg legger meg vel rundt fem, må tross alt opp ni og være opp til sikkert rundt disse tider neste natt også... forhåpentligvis Ah, let meee entertain you... Vel, du kan jo kanskje poste et bilde av deg her også editere det bort igjen? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hehe, Halfie har lagt ut bilder av meg på nett for bittelitt sia.. *finne url* http://www.home.no/haltan/vifteovn/ there! enjoy! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Oooiiiii- de så jeg jo en sen nattekveld, men hadde glemt hvem de var av. Ah, this is you... Du virker som en person med mye energi. I like that. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 heh, always, det er viktig å nyte livet! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hmm.. Har faktisk ingen alvorlige bilder av meg selv på pcn fant jeg nettopp ut.. Eller jo, ett når jeg sover.. Men det er flaut å vise hehe Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg smugleser litt jeg... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg smugleser litt jeg... Du drepte tråden.. ___ Good night Candysomething! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Natta mennesker. Jeg er en død kvinne i morgen, er så trøtt atte fy...... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg smugleser litt jeg... Du drepte tråden.. ja, jeg vet... beklager... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jaja.. Jeg tror jeg legger meg nå jeg også good night, sleep tight, doods and dudettes! Love ya'all!! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) En ting er du i danmark på dette: http://www.home.no/haltan/vifteovn/IMG_4700.JPG bildet? Ser ut som en dansk arla melkekartong Btw: Natta. Endret 31. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 bah er jeg våken ennå? jeje NÅ legger jeg meg fan meg! Bildene er tatt i, indeed, Danmark i sommer najt! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hih.. phun pictars, ovn.. OG! Hvorfor i svarte grønne våkner jeg så JEVLA tidlig for tida?! Jeg la meg ikke til å sove før -03-, for phaen! Det tilsvarer 5 timer, det. Våkna av at magen rumla så ille at hele senga omtrent RISTA! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Gooooood Mooorning Boys'n Girls Når er jeg på jobb og BjaA har ikke sin Bounce oppe... Så da blir det ikke noe IRC på meg før litt senere idag... :S Men men, idag er det nyttårsavften, 11 minus var det ute på mårran. Har kjøpt en 6pac boks øl, en champagne, Pipino Kaktus og en halvflaske Galliano, trur det skal holde ut kvelden kombinert med lite søvn Lenke til kommentar
adawen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Oi. Det er nyttårsaften, ja.. Hadde jeg mer eller mindre.. glemt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg