Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Nja, altså, jeg tør det meste da. Hadde en fest for noen måneder siden, der det ble stjålet for 10.000,så hvorfor ikke være så dum og svi av noen tusenlapper til... :roll::blush: Nei nei, har kontroll denne gangen vettuuu... Har bare invitert trustable personer. :D Burde egentlig sove, men klarer ikke. Something is very wrong.

Lenke til kommentar

heh, såppass ja :/ Var vel ikke så utrolig morro å våkne opp til den kan jeg tenke meg :O

JEg burde i teorien være dødstrøtt nå egentlig.. La meg halv sju igår natt(i morges), og ble brutalt vekket av kompis med nøkkel til leiligheten klokka 11.. Bah :p Vel, skal vel få surra litt og kosechatta litt her, og svart på noen hyggelige mails før jeg tenker på og legge meg ihvertfall! We can entertain eachother, natten er ennå ung for min del, tror jeg...

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Vel, jeg legger meg vel rundt fem, må tross alt opp ni og være opp til sikkert rundt disse tider neste natt også... forhåpentligvis ;) Ah, let meee entertain you... :thumbs: Vel, du kan jo kanskje poste et bilde av deg her også editere det bort igjen? :innocent:

Lenke til kommentar

Gooooood Mooorning Boys'n Girls ;)

Når er jeg på jobb og BjaA har ikke sin Bounce oppe... Så da blir det ikke noe IRC på meg før litt senere idag... :S

Men men, idag er det nyttårsavften, 11 minus var det ute på mårran. Har kjøpt en 6pac boks øl, en champagne, Pipino Kaktus og en halvflaske Galliano, trur det skal holde ut kvelden kombinert med lite søvn :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...