PT Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dere kan grue dere til jeg skal bygge meg pc om et par måneder. Jeg kommer til å mase vettet av dere hver eneste gang jeg lurer på hvor en duppedings skal sitte Det går nok bra. Det er ikke så vanskelig som det kan se ut til. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jaja..god natt folkens! /me vil våkne opp kl ti på ni i morgen til Kaizers Orchestra's 170 ¨på full guffe..alarmer er fine greier Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kanskje Kaizer er tingen... Våkner aldri av klokker jeg.... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Kanskje Kaizer er tingen... Våkner aldri av klokker jeg.... Jeg har tre vekke klokker... alle må til for at jeg skal vokne. EDIT: Du har vel noen sikkelig snille husalver som gir deg noen fine drømmer du også, siden du ikke vokner tenkte jeg. Er du høy? Hvor mye cola har du gitt de? Endret 31. desember 2003 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kanskje Kaizer er tingen... Våkner aldri av klokker jeg.... Jeg har tre vekke klokker... alle må til for at jeg skal vokne. når jeg er på skjold våkner jeg av alarmen på mobilen min, mens hjemme må jeg bruke pc'n med noe musikk ala kaizer elns Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 fattern min forsov seg til eksamen en gang i tiden..da hadde han 5 vekkerklokker. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Cola? Høy? Bare noe fra en post jeg posta i halvsøvne i gårkveld. Var 188 sist jeg målte meg Grunnen til at folk vokser er at når vi sover så drømmer vi om at vi har noe vi har veldig lystpå svevande like over oss. Så høyt over at vi ikke når det, bar akkurat ikke når det. Det er hus avenne som gir oss de drømmende, grunnen til at de gir oss de drømmene er at de vil at vi skal bli høye, for de syntes høye personer er best. Grunnet at de er lave, og de ser opp til de som er høyere en seg. Så hvis du er høy, da har du noen hus alver som bryr seg om deg, men er du lav, da har du noen som ikke bryr seg om deg. Hvis du er lav så vil du ikke få noe hjelp fra hus alvenne dine. De hjelper ofte til med å reparere tin i huset uten at du merker det, holder huset ved like. De styrer også drømmende dine, så du burde sette ut litt kola under vasken ver kveld. De liker kola, og de har inngangen til den magiske hula si under vasken. Så om du gir dem litt cola, da vil de sansynligvis gi deg noen sikkelig kule drømmer, men om du er lav så vil dette neppe virke, for da hater de deg alerede. Hvis du er lav, da burde du kjøpe inn en tankbil full av cola og tømme alt inn i i skapet under vasken, kanskje de vil bli glade i deg igjen. Da vil du muligens vokse lit til også. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Piratbukser er tøft, men Jens får dog godkjent, dersom Levisbuksene er ferdig og fint slitt, og med oppbrettete ben. hvem går med slikt om vintern da! nei takke meg til jeans! jeg har faktisk aldri hørt om noen gutter som går med piratbokse, bortsett fra en homoseksuell fyr på dans og drama. ikke det at jeg nå slår alle piratbuksebrukere under en kam, men jeg bare forteller hvor skjeldent slikt er her i vest. kansje det er anneledes i oslo-omerådet eller andre plasser i norge. ikke vet jeg? hører forresten på: Johnny Cash - Boy Named Sue ganske morsom sang Endret 31. desember 2003 av Nidhogg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Om vinteren skal man selvsagt ikke gå i piratbukser, men vår og sommer! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Om vinteren skal man selvsagt ikke gå i piratbukser, men vår og sommer! nja, gutter skal helst ikke gå i piratbukser da... det ser litt feminint ut... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det synes ikke jeg. og rosa skjorte er et must- Helt sant, har det på nå! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det synes ikke jeg. og rosa skjorte er et must- Helt sant, har det på nå! du er ikke homo er du vel? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Om vinteren skal man selvsagt ikke gå i piratbukser, men vår og sommer! hmm da må jeg ærlig inrømme at jeg foretrekker shorts og t-sjorte det er liksom det jeg alltid har på meg om sommeren de dagene det er opphold og ikke så jævlig kald vind, noe det ofte er her mellom bakkar og berg Endret 31. desember 2003 av Nidhogg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Nei! That is the point! At jeg IKKE er homo altså. Endret 31. desember 2003 av JoachimR Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Sitter her hjemme hos mamma nå. Alle har lagt seg, men min døgnrytme er jo snudd på hodet! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Om vinteren skal man selvsagt ikke gå i piratbukser, men vår og sommer! nja, gutter skal helst ikke gå i piratbukser da... det ser litt feminint ut... jo! jeg syns det ser grusomt feminint ut. men det er nå bare jeg da. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Sitter her hjemme hos mamma nå. Alle har lagt seg, men min døgnrytme er jo snudd på hodet! det er derfor jeg skal legge meg snart, så jeg får snudd den rundt igjenn... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Tjohoo!! Nr 10.000 Jeg klarte det! Er dette siste ordet? Endret 31. desember 2003 av Kenny000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg