SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Penta: Eg var hos aetat idag jo. Må tilbake enten imorgen eller på mandag siden hun damen som er saksbehandleren ikke var der. Bare registrerte meg idag. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er regga der jeg Regget meg på GK på jakt etter jobb. Ikke skjedd så mye mer da Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Aetat et teite dyr... Registrerte med der for noen årsiden og en av linjene som var lagt inn var Service Elektorniker Kontor & Data . Fagbrev. Så fikk jeg brev i posten om at de trengte en rørlegger med fagbrev og da var midt i blinken for meg... Lurer litt på om hva slags søkemotorer de har ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hehe.. Går selv Service elektronikker. Håper jeg får jobb der jeg er utplassert og traff vakre CCX\creaturecannis da.. Fikset en skjerm idag. Og så på en som jobber der fikse en skjerm på 10sek. Da var jeg imponert. Jobbet med det i 15år da.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 CFD : Mer whiine idag? Kanskje , men ikke av samme type som igår.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Litt happy-whiine? Håper på det vetu.. Morsomt og bytte bruker? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Pokker så varmt det er her inne nå *åpne vinduet* og legge merke til at det forsatt er overskyet i denne møkkabyen. *går glipp av nordlys* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Flaffi power. Og ja, slutt med det ****** leet-pratet. Det irritere ræva av meg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ok.. no more elite talk.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Pokker så varmt det er her inne nå *åpne vinduet* og legge merke til at det forsatt er overskyet i denne møkkabyen. *går glipp av nordlys* Synd. Det er vilt nordlys her oppe. Burde egentlig gjøre som fattern og legge meg i en sovepose ute og se på stjernehimmelen Lenke til kommentar
t0r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Nååå så søt Men tror det er skya her. :/ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Pokker så varmt det er her inne nå *åpne vinduet* og legge merke til at det forsatt er overskyet i denne møkkabyen. *går glipp av nordlys* Synd. Det er vilt nordlys her oppe. Burde egentlig gjøre som fattern og legge meg i en sovepose ute og se på stjernehimmelen Kan ikke du ta noe bilder og legge ut de ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kan ikke du ta noe bilder og legge ut de ? Har ikke digitalkamera og dessuten så er jeg hos en kompis ATM Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 I dag var siste dag på skolen før helgen Men jeg kommer til å savne en syyykt fin dame i klassen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 I dag var siste dag på skolen før helgen Men jeg kommer til å savne en syyykt fin dame i klassen Ditto Eg ser hun i morgen tho, men så er det en hel helg til neste gang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 I dag var siste dag på skolen før helgen Men jeg kommer til å savne en syyykt fin dame i klassen Og hun vet hvordan du føler for henne? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 I dag var siste dag på skolen før helgen Men jeg kommer til å savne en syyykt fin dame i klassen Ditto Eg ser hun i morgen tho, men så er det en hel helg til neste gang Bare vi står sammen om det så skal det nok gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg