Wabby Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Alle med blå signatur er n00bs Er dette en sjekk på hvor mange som får svart signatur etter ditt innlegg ? *grin* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Som skrevet ovenfor.. Jeg er ikke ute etter å ødelegge stemningen i so3, men jeg sverger fortsatt til so2, og jeg VET at det finnes en backup av den. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Som skrevet ovenfor.. Jeg er ikke ute etter å ødelegge stemningen i so3, men jeg sverger fortsatt til so2, og jeg VET at det finnes en backup av den. Eneste plassen du finner So2 nå er nok kun i dine drømmer... Vi må nok bare innse det og kaste oss over en ny Sox, selv om jeg savner de noe å 600 sidene med masse sprøe og syke innlegg om hva folk har gjort.. Å slette So2 er som å gå på skole uten historie timer Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hva er så vansklig med svart sig? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvilken farge du velger er valgfritt ... Standard instillinger Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Men altså.. Jeg har jo blitt fortalt av en med ansvar ansvar at de tar backup, og at so2 FINNES på backup'en, men at de skulle vente med å hente den fram til de var sikre på at so2 med de aller seneste inleggene (etter siste backup) var borte.. Så kom ikke her Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvilken farge du velger er valgfritt ... Standard instillinger Men kan man ha svart? Nope. Men hvis virker er det jo ikke noe problem EDIT: Svart funker. [color=black]...[/color] Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg har jo blitt fortalt av en med ansvar ansvar at de tar backup, og at so2 FINNES på backup'en, men at de skulle vente med å hente den fram til de var sikre på at so2 med de aller seneste inleggene (etter siste backup) var borte.. Halleluja Geeses. Krysse fingrene og be til Gud, Allah, Mohammed og Ali(?)... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Parse error: parse error in /home/forum_new/sources/functions.php on line 595 Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: func in /home/forum_n Dette er lovende... Skulle inn på Party Thred'n ... Hvorfor tukle med noe som fungerte ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Parse error: parse error in /home/forum_new/sources/functions.php on line 595 Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: func in /home/forum_n Dette er lovende... Skulle inn på Party Thred'n ... Hvorfor tukle med noe som fungerte ? Party-tråden fungerer finfint for meg... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er litt kjipt at img-koden ikke kan skrives med lowercase lenger. Alle bilder i babethreaden som er skrevet i lowercase er vekke. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Sonar - Har en drøm <--Sang Høres ut som Dina. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Faan i det grønne helvete at ikke folk kan holde seg unna andres maskiner !! Fikk telefon nettop fra en hjemme og har klart å slå av Laptop'n ! Og på toppen av det hele har han slått BIOS passordet feil så mange ganger at det står System Disabled.... Skal hjem om 20 min, lurer faan på hva han har gjort ! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Kan bli litt vrient på en bærbar. Men, lykke til. Hørt at det skal være _trangt_ å knote i en slik PC. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 so ble laget på Delphi forumet .. og så lagde AMD_guru SO så lagde hartge SO2 .. så SO er egentlig SO2 og SO2 er egentlig SO3 derfor er dette SO4 Vel, det ble laget en SO3 her tidligere, så da er det vel SO5 egentlig Og, en annen ting som irritere meg er at det ikke går an å hente quote fra fere brukere,det må man gjøre selv manuelt. Kjedelig Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Vet dere hva som har skjedd? Jay|-|eM har blitt slettet fra databasen elns. Han skal logge seg inn, men får meldingen: "Beklager, men et medlem med navnet Jay|-|eM, kunne ikke finnes. Er du sikker på at det er riktig?" Kanskje han sporløst har blitt slettet, akkurat som SO2? Jeg tror det har med Aliens å gjøre. Ja. Det må være Aliens som kødder med oss. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 ey, avataren min er fucka nå :/ Løsning: Kontrollpanel --> endre avatar --> *sett inn høyde og bredde* --> *trykk oppdater avatar*. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Vet dere hva som har skjedd? Jay|-|eM har blitt slettet fra databasen elns. Han skal logge seg inn, men får meldingen: "Beklager, men et medlem med navnet Jay|-|eM, kunne ikke finnes. Er du sikker på at det er riktig?" Kanskje han sporløst har blitt slettet, akkurat som SO2? Jeg tror det har med Aliens å gjøre. Ja. Det må være Aliens som kødder med oss. Tzhee germaaans are commingt!!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Har lyst til å se på film, men har ingen filmer å velge mellom. Derfor skal jeg ikke se på film. Skal trøste Jay|-|eM i stedet. Jeg liker ikke det nye quote-utseendet. I dag har jeg vært flink. Jeg har nesten ikke postet i "Off-topic"-tråder. Stort sett i "Spill"-delen. Tror kanskje det hjalp å fjerne SO2. Eller NEI! For all del ikke. Hva tenkjer jeg med? Vil ha tilbake SO2 nå. Vil ha tilbake SO2 nå. Vil ha tilbake SO2 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg