Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare føye til litt i genser/merkediskusjonene før jeg stikker i duschen. Utrolig hvor mye dere får til mens jeg spiller tennis i tre kvarter...

Tiger er bra. På genserfronten har jeg en del Peak Performance. Blandt annet en jentemodell i deilig lyseblått. Pris: 899,-

Lindeberg begynner å bli litt pakistaner... Mao på vei ut. Ikke ute, men på vei.

Moods of Norway har en god del ok ting, men har ikke kjøpt mye fra dem selv. D&G derimot; er HOT!

Men ingen ville hjelpe Joachim med nappaskinnet hans...

Lenke til kommentar
Bare føye til litt i genser/merkediskusjonene før jeg stikker i duschen. Utrolig hvor mye dere får til mens jeg spiller tennis i tre kvarter...

Tiger er bra. På genserfronten har jeg en del Peak Performance. Blandt annet en jentemodell i deilig lyseblått. Pris: 899,-

Lindeberg begynner å bli litt pakistaner... Mao på vei ut. Ikke ute, men på vei.

Moods of Norway har en god del ok ting, men har ikke kjøpt mye fra dem selv. D&G derimot; er HOT!

Men ingen ville hjelpe Joachim med nappaskinnet hans...

På din egen private tennisbane?

Lenke til kommentar
Dusten av en kamerat av meg satte colaglasset sitt på en SCSI harddisk jeg har til 2000!! :!: Tror dere JEG klikka litt eller?? :p

Og på hvilken måte skal det skade harddisken din at han satte colaglasset på den, så fremt han ikke satte det på kortsiden?

Lenke til kommentar

Nappaskin er en type skinn ja. I følge en dansk side holder det med en såkalt "læderlotion" - det har jeg. Og jeg tviler vel etterhvert på at noen her kan hjelpe meg.

Phax; jeg er henholdsvis IT-direktør og styrekonsulent. Det er så godt betalt som pappa finner det for godt...

Tennisbanen er privat eiet, men jeg er kun en fattig deleier eller medlem - litt usikker på hvordan det fungerer. Spiller ikke fast lenger så er ikke noe vits med mer.

Lenke til kommentar
eg har greid å kjøpt meg et skjermkort 128MB for 50 kr ;) men de e bare et radeon 9200 SE ;) men de e mye bedre enn mitt Nvidia GeForce 4mx 440 64mb.

godt kjøp, koster vel rundt 250-300,- nytt.

men om du får noe særlig ytelse utav det spørs jo. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...