Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Folkens, fargeavatar-krangelen kan dere ta andre plasser en i SO3. Dere har en egen thread dere dere kan "rive kjæft" om akkurat det. Det tar vi ETTER side 5000... Treiiight forum Endret 9. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 når blir det en so4? Lurer jeg også på.. Har jo snart gått 5k sider her jo.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 når denne forsvinner? Hvorfor tror dere at dette er so3? Bare for morro skyld? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 når denne forsvinner? Hvorfor tror dere at dette er so3? Bare for morro skyld? Ja? Selfølgelig for og tilfredstille våre spamme-abstinenser Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Den tid, den sorg folkens Så det er enda lenge til.. Tror jeg kanskje ikke skal stresse på side 5000... Holde en avslappa holding og være smoooth... Endret 9. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Bare føye til litt i genser/merkediskusjonene før jeg stikker i duschen. Utrolig hvor mye dere får til mens jeg spiller tennis i tre kvarter... Tiger er bra. På genserfronten har jeg en del Peak Performance. Blandt annet en jentemodell i deilig lyseblått. Pris: 899,- Lindeberg begynner å bli litt pakistaner... Mao på vei ut. Ikke ute, men på vei. Moods of Norway har en god del ok ting, men har ikke kjøpt mye fra dem selv. D&G derimot; er HOT! Men ingen ville hjelpe Joachim med nappaskinnet hans... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Men ingen ville hjelpe Joachim med nappaskinnet hans... Selv aner jeg ikke hva det er.... sikkert en sossegreie. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Snakker du om skinn som har blitt nappet, eller en type skinn kalt nappa? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Bare føye til litt i genser/merkediskusjonene før jeg stikker i duschen. Utrolig hvor mye dere får til mens jeg spiller tennis i tre kvarter... Tiger er bra. På genserfronten har jeg en del Peak Performance. Blandt annet en jentemodell i deilig lyseblått. Pris: 899,- Lindeberg begynner å bli litt pakistaner... Mao på vei ut. Ikke ute, men på vei. Moods of Norway har en god del ok ting, men har ikke kjøpt mye fra dem selv. D&G derimot; er HOT! Men ingen ville hjelpe Joachim med nappaskinnet hans... På din egen private tennisbane? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Men ingen ville hjelpe Joachim med nappaskinnet hans... er vel strengt tatt få av de fjortissa her som vet hva det er engang.. forresten, hvilken jobb har du? høres ut som du har ganske god inntekt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 EI GOPPI, den va så jævla rettet mot meg den?I know it all Selvfølgelig. Du kan bare glede deg til dagen jeg blir mod. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Dusten av en kamerat av meg satte colaglasset sitt på en SCSI harddisk jeg har til 2000!! :!: Tror dere JEG klikka litt eller?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 EI GOPPI, den va så jævla rettet mot meg den?I know it all Selvfølgelig. Du kan bare glede deg til dagen jeg blir mod. You gonna take him to the candyshop? Jeg vil også ha godteri! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 eg har greid å kjøpt meg et skjermkort 128MB for 50 kr men de e bare et radeon 9200 SE men de e mye bedre enn mitt Nvidia GeForce 4mx 440 64mb. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Dusten av en kamerat av meg satte colaglasset sitt på en SCSI harddisk jeg har til 2000!! :!: Tror dere JEG klikka litt eller?? Og på hvilken måte skal det skade harddisken din at han satte colaglasset på den, så fremt han ikke satte det på kortsiden? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Nappaskin er en type skinn ja. I følge en dansk side holder det med en såkalt "læderlotion" - det har jeg. Og jeg tviler vel etterhvert på at noen her kan hjelpe meg. Phax; jeg er henholdsvis IT-direktør og styrekonsulent. Det er så godt betalt som pappa finner det for godt... Tennisbanen er privat eiet, men jeg er kun en fattig deleier eller medlem - litt usikker på hvordan det fungerer. Spiller ikke fast lenger så er ikke noe vits med mer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 JoachimR: Lag en egen motethread der du spør om hjelp du Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 eg har greid å kjøpt meg et skjermkort 128MB for 50 kr men de e bare et radeon 9200 SE men de e mye bedre enn mitt Nvidia GeForce 4mx 440 64mb. godt kjøp, koster vel rundt 250-300,- nytt. men om du får noe særlig ytelse utav det spørs jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg