Loeve Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Haltvik er bra, de selger mye Tiger og Lacoste.Retro, nei egentlig ikke liker ikke J.L lengere Vel, Retro selger jo ikke bare J. Lindeberg. De selger jo faktisk Tiger óg, som du omtaler som "bra" bare én linje over. Jeg handler mye klær på Retro, de har mye freshe klær fra Moods of Norway samt noe Dolce, og det må man bare like Det er for øvrig bullshit at du ikke finner fine gensere til 500, jeg har plukket opp mye av favorittklærne mine på Jack and Jones, uten at jeg føler meg mindre verdt blant allmuen av den grunn. Voks opp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ok, DA kan man roe litt ned på spamminga. Passiv annonse at du er moderator igjen Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ja sant, men jeg liker haltvik bedre fordet. Men moods of norway er bra... Men liker best WE og volcom. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ok, DA kan man roe litt ned på spamminga. Passiv annonse at du er moderator igjen Ok da. SE TELL HÆLVETTE Å RO NED DEN FORPULTE SPAMMINGA DOKKERS!! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Nå har Siste Ordet 3 snart nådd 5000 sider EDIT: 5000 Sider Endret 9. mai 2005 av Mr. Freeman Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 B|Real, hva med å feire at du har kommet tilbake som SM med å gi et par utvalgte brukere en liten ferie? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Ok da. SE TELL HÆLVETTE Å RO NED DEN FORPULTE SPAMMINGA DOKKERS!! OK DA! Endret 9. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 B|Real, hva med å feire at du har kommet tilbake som SM med å gi et par utvalgte brukere en liten ferie? Vi får se om muligheten byr seg Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 EI GOPPI, den va så jævla rettet mot meg den? I know it all Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 B|Real, hva med å feire at du har kommet tilbake som SM med å gi et par utvalgte brukere en liten ferie? Vi får se om muligheten byr seg Skal ikke du stenge flodhest klubben og gi alle med de avantarene en ukes ferie? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 B|Real, hva med å feire at du har kommet tilbake som SM med å gi et par utvalgte brukere en liten ferie? Vi får se om muligheten byr seg Skal ikke du stenge flodhest klubben og gi alle med de avantarene en ukes ferie? da kunne det fort blitt litt tomt her. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 da kunne det fort blitt litt tomt her. Yeah! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 B|Real, hva med å feire at du har kommet tilbake som SM med å gi et par utvalgte brukere en liten ferie? Vi får se om muligheten byr seg Skal ikke du stenge flodhest klubben og gi alle med de avantarene en ukes ferie? da kunne det fort blitt litt tomt her. Pff, som on vi trenger dere.. .Fargekladder! :!: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ingenting slår litt maktmisbruk på starten av uken Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Skal ikke du stenge flodhest klubben og gi alle med de avantarene en ukes ferie? Er SteffyBoy som kom med den kraftsalven og ikke jeg. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 B|Real, hva med å feire at du har kommet tilbake som SM med å gi et par utvalgte brukere en liten ferie? Vi får se om muligheten byr seg Skal ikke du stenge flodhest klubben og gi alle med de avantarene en ukes ferie? Bare fordi vi er i mindretall betyr ikke det at vi er mindre verdt. Rasist! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Skal ikke du stenge flodhest klubben og gi alle med de avantarene en ukes ferie? Er SteffyBoy som kom med den kraftsalven og ikke jeg. Hæ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Nok med 14izer her liksom Endret 9. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 B|Real, hva med å feire at du har kommet tilbake som SM med å gi et par utvalgte brukere en liten ferie? Vi får se om muligheten byr seg Skal ikke du stenge flodhest klubben og gi alle med de avantarene en ukes ferie? Bare fordi vi er i mindretall betyr ikke det at vi er mindre verdt. Rasist! *Speil* Ahhahaha! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Folkens, fargeavatar-krangelen kan dere ta andre plasser en i SO3. Dere har en egen thread dere dere kan "rive kjæft" om akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg