PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Skoene kostet 899 - broren til en venn av meg hadde litt innvirkning på prisen - han fikset den. Kanskje jeg er soss. I såfall er det en koselig tilværelse. Noen som vet hvordan Nappa Leather bør behandles? Impregnering av noe slag? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 phax: Tror en man kan få fikset / laget nye nøkkler så lenge man har begge delene. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er rasshøl ofte han sier noe jeg... Men jeg har faktisk sansen for han, selv om han har mange inlegg som provoserer... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Lacoste lager deilige sko. de har mange modeller. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er rasshøl ofte han sier noe jeg... Men jeg har faktisk sansen for han, selv om han har mange inlegg som provoserer... Enig der også. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Lacoste lager deilige sko. de har mange modeller. som mine som ble ødelagt relativt fort Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Faen, i morgen skal mandlene bort... Jeg hater folk som fikler med mine opne sår! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Kanskje jeg er soss. I såfall er det en koselig tilværelse. Farlig godt poeng. Eller som pappa alltid fortalte meg: Money doesn't buy happiness, but poverty doesn't buy Jaguars. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 phax: Tror en man kan få fikset / laget nye nøkkler så lenge man har begge delene. ja får stikke på en nøkkel plass og sjekke imorra.. noen som vet om en "nøkkel plass" i trondheim? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Gulesider.no søk på låsesmed eller lignende ? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvis du er redd for at klokka di går feil, visit www.klokka.no Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Noen som kan fortelle meg hvordan Nappa-skinn/lær bør behandles? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er det virkelig så gale å være fornøyd med nye sko? Det virker som folk utnytter enhver mulighet til å mobbe Joachim fordi han har penger, men vi hører aldri noen kalle AnAnAs soss fordi hun har kjøpt nye sko. Var nå en fleip da. Han er nå soss, men har ikke noe imot det. Visstnok ser jeg litt sossete ut i følge folk i klassen selv Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Var innom en eller annen sjappe nå på fredagen. "Carlings" eller noe.. Er det virkelig sånn at folk betaler 5-600 kr for en genser? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvis du er redd for at klokka di går feil, visit www.klokka.no min var helt synkron Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Skal vi se, siste genseren jeg kjøpte kostet vel 1100,- Liker ikke Carlings.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Skal vi se, siste genseren jeg kjøpte kostet vel 1100,- Liker ikke Carlings.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hehe morsomt å bruke så mye penger på klær.. natt til søndag ble min splitter nye skjorte til 700kr revet opp og knappen spratt av... koselig.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Haltvik er bra, de selger mye Tiger og Lacoste. Retro, nei egentlig ikke liker ikke J.L lengere Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Nå stikker jeg til tennisen. Med min lacsote t-skjorte og Tommy-jakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg