Anette_ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Stian_A: Den nye hårsveisen ble bra! =) Finere enn før.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Anette: hva er det jeg ser? Skift avatar sporenstreks De driver å bygger seg opp Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) ze biatch is back. Takk, du fikk meg til å tenke på System. *Høre på* Edit : bare høre ferdig Michael Buble - Home først.. Endret 9. mai 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) For en kjedelig dag.. Får ikke gjort noenting, jeg har masa for mye på pappa, så jeg dropper og spørre mer Endret 9. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) I dag går det saaaakte med redigeringen... Er så lei at jeg spyr. Er på bilde nr 2 for dagen. Hurra. Sakte med G. Kjære vene.. Endret 9. mai 2005 av Stine Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Anette: hva er det jeg ser? Skift avatar sporenstreks De driver å bygger seg opp Schhh!!! Ikke bland deg inn her nå! Anette gjorde et modent valg, og har nå tatt det første steget mot en god fremtid. Velkommen i sekten vår Anette. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Takk så mye anette Jeg er tørr på leppene Syns det var teit at "knull og triks og miks" ble stengt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 I dag tidig ringte storgruppelærer og sa at jeg hadde levert feil ark med oppgava, og kom jeg ikke innen 15 min og leverte riktig så kom jeg ikke opp til eksamen. Da lå jeg i senga og det er 15 minutters kjøretur dit Det gikk da forsåvidt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Var akkuart inni kabinettet og rote, nå lukter det svidd her Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 HVor har joachimr blitt av? fått en liten %? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 HVor har joachimr blitt av? fått en liten %? sendt på kostskole ;o Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Var akkuart inni kabinettet og rote, nå lukter det svidd her Det minner meg på! Må dra ut og bruke slegga på en maxtor harddisk.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Var akkuart inni kabinettet og rote, nå lukter det svidd her Det minner meg på! Må dra ut og bruke slegga på en maxtor harddisk.. dakkas lille haddis da er den ødelagd da ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Var akkuart inni kabinettet og rote, nå lukter det svidd her Det minner meg på! Må dra ut og bruke slegga på en maxtor harddisk.. dakkas lille haddis da er den ødelagd da ? Nei, jeg liker`n ikke. Den ser rart på meg.. Hva tror du?! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Var akkuart inni kabinettet og rote, nå lukter det svidd her Det minner meg på! Må dra ut og bruke slegga på en maxtor harddisk.. dakkas lille haddis da er den ødelagd da ? haddis? :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hehehehe, haddis=bruker. Derfor "*Den*" Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Var akkuart inni kabinettet og rote, nå lukter det svidd her Det minner meg på! Må dra ut og bruke slegga på en maxtor harddisk.. dakkas lille haddis da er den ødelagd da ? Nei, jeg liker`n ikke. Den ser rart på meg.. Hva tror du?! mange som ikke liker maxtor vet du (iallefall som jeg har hørt) (jeg _elsker_ dem) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 mange som ikke liker maxtor vet du (iallefall som jeg har hørt) (jeg _elsker_ dem) /kill mini_me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg