embark Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg er glad! Vi skal ha tentamen i morgen (elektroteknikk) og det viser seg at prøven blir dritlett! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Akkurat vært hos tannlegen. Trakk en tann og borret i en annen. Føler meg litt mer tilbakestående (enn det jeg vanligvis føler meg) nå. Sikler og står i. Noen som har prøvd å drikke samme dagen man har fått bedøvelse osv? Går det bra hvis jeg drikker etter 12 timer sånn ca? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 bedøvelsen går nok ut etter 2 timer elns så da kan du nok drikke fint Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det er jo ikke noe galt med å drikke rett etterpå. Ville heller vært mer forsiktig med å spise før bedøvelsen er borte Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Fikk tilbake mattetentamen nå. Fikk 5-! Greit det. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 La oss bare si jeg er litt hissig nå på hw Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det tørr jeg ikke si. For som kjent har man ikke fri tale her på hw.no Men jeg gir meg ikke! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Aha. Advarsel for noe du ikke er enig i? Jaja, nå er storefri slutt. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 "Litt god?" Du eier ikke smak ^^ Ok, vi sløyfer "litt", og setter "ganske" i steden for, da. Må være litt kritisk, vet du Var noe i filmen som jeg syns var gammelt nytt.. For eksempel "gråte på soldatkirkegården". Og ikke minst, landgangen i starten. Akkurat det scenarioet har jeg sett så mange ganger at jeg er lei... Kan godt hende at Saving Private Ryan var først ute med noe av dette, men jeg har sett det før og da trekker det ned Filmen får pluss for: -Annerledes stemning (for eksempel ved broa) enn det pleier å være lagt opp til i slike filmer. Blodet bidrog nok litt til dette. -Mindre patriotisme og kliss enn i andre slike filmer -Ikke happy ending, men på en måte det også, om det var forståelig --- Fikk uventet fri resten av dagen. Da kan jeg jobbe Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Aha. Advarsel for noe du ikke er enig i? Jaja, nå er storefri slutt. Det også ja.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Kjipt. Jeg gleder meg til å bli ferdig med ungdomsskolen! Ikke lenge igjen nå... Nå er det straks gym! Edit: Save Private Ryan er en meget god film, så den i går. Endret 9. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ok. Nå skal jeg rette opp 3 oppgaver til torsdag i neste uke. Det går aldri bra.. Da blir det nok dårlig med eksamen på meg.. hmm At det ikke skal gå an å jobbe systematisk i løpet av året da.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Sjekk DETTA da: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306092 !! =D Pooooorno, bor jo i Drammen og får snart bærbar.. Digger Tore Opdal Hansen, som forøvrig er onkelen til bestekameraten min... Morsomt.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det er vel begrenset hvor bra surfing det blir uansett, men jeg skal ikke ødelegge gleden din Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 nå satt jeg og kjørte det siste racet i "race" modusen i trackmania sunrise, på den 20ende runden av 30 så dukker det opp feilmelding og spillet må lukkes! 15min kjøring rett ut av vinduet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg