Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, sykt for noen jævlige mareritt jeg hadde i natt. Drømte at jeg lå i senga mi, det var helt mørkt, mens jeg hørte masse skriking og roping, og at jeg ble pikket på skulderen flere ganger av noe jeg ikke så. Har ennå frysninger... :cry:

Så, dårlig morgen. :(

Lenke til kommentar
eller kanskje jeg har brukt Ojive i 4-5år? Jeg husker nemmelig at jeg har søkt på flere søkemotorer etter "Ojive", også ICQ, og fant ingen som het Ojive. Det er tydelighvis noen som har lyst å irritere meg, fordi jeg har aldrig sett en Ojive på #hw.no bortsett fra meg selv.

:roll:  :roll:

Wow.. Da må det jo være bare ditt nick..

personhets? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Skolen min har lagt fram et forslag om å forby MSN på skolen, fordi noen evneveike jenter fra helse å sosial sitter på konstant å chatter. Vi er en IKT klasse som bruker det til noe fornuftig, også skal de kanskje forby det her og? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Drittdag. :(

Skal ha to prøver jeg ikke er forberedt på, får ikke gått med de nye skoene pga regn og må på jobb etter skolen istedenfor noe annet som jeg ville VELDIG gjerne. :hm:

Kommer til å være bitchy i dag ja.

Lenke til kommentar
Skolen min har lagt fram et forslag om å forby MSN på skolen, fordi noen evneveike jenter fra helse å sosial sitter på konstant å chatter. Vi er en IKT klasse som bruker det til noe fornuftig, også skal de kanskje forby det her og? :thumbdown:

Kan jo godt være din klasse har eget internt nett da? slik at alle andre en dere blir kuttet fra msn....

Slik er det vertfall hos oss... :)

Lenke til kommentar
Ah, sykt for noen jævlige mareritt jeg hadde i natt. Drømte at jeg lå i senga mi, det var helt mørkt, mens jeg hørte masse skriking og roping, og at jeg ble pikket på skulderen flere ganger av noe jeg ikke så. Har ennå frysninger... :cry:

Så, dårlig morgen. :(

Pikket? PÅ skuldern?!

Dont wanna hear `bout it!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...