Adversary Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Sc0oT: takk for at du avslørte det for meg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 TSP: Borgerlig, siden det er lørdag? Han feirer i dag, drar i kirka i morgen. Er altså kristlig. Grønne roser. Nesten alle fargene er grønne/sølv (Sølv=Grått, men ser ut som sølv omtrent.) Perfekt. Nei.... Jeg feira i går, hadde borgerlig seremoni i dag. Hadde altså borgerlig konfirmasjon? Er det en regel som gjør at borgelige konfirmater ikke kan ha selskapet dagen før liksom? Grunnen til at jeg hadde selskapet i går er fordi man må ikke ha en like streng "deadline", og mye enklere for de som ikke skal bli med på seremonien å reise hjem, da de vil ha en ekstra dag å reise på for de som reiser langt. TSP Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jadaneidaså.. Har sitti i 6 timer og redigert 2 bilder. 3t på hver. Ting tar tid! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Med mine foruminnstillinger er dette emnet på 1329 sider.. Yuo are s00n to be 1337 guys! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jadaneidaså..Har sitti i 6 timer og redigert 2 bilder. 3t på hver. Ting tar tid! Få se? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Stine, når du sitter og syter sånn der, du kan ikke si hva du driver med da eller ? Det irriterer ganske bra, særlig når det er egngelsk lekser i fanget mitt å :| Har konf. om 1mdn. LUrer på hvordan det går :S DiscSPace, 1992, da er du 12år da eller ? ^^ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Jadaneidaså..Har sitti i 6 timer og redigert 2 bilder. 3t på hver. Ting tar tid! Få se? Legger ut ett bare. Bilde. Edit: Hehe Stian_A. Har diplomoppgave og lager en tegneserie med bilder. Bruker etpar filter i PS og fargene sklir inni hverandre hvis jeg ikke er nøye og gjør det skikkelig.. Tar så jævlig lang tid Endret 8. mai 2005 av Stine Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jadaneidaså..Har sitti i 6 timer og redigert 2 bilder. 3t på hver. Ting tar tid! Få se? Legger ut ett bare. Bilde. Edit: Hehe Stian_A. Har diplomoppgave og lager en tegneserie med bilder. Bruker etpar filter i PS og fargene sklir inni hverandre hvis jeg ikke er nøye og gjør det skikkelig.. Tar så jævlig lang tid Heter du kristine? Nice bilde.. hva skal det brukes til? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Heter du kristine? Nice bilde.. hva skal det brukes til? Det heter jeg gitt. Det er eksamen min. Tegneserie med bilder. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Heter du kristine? Nice bilde.. hva skal det brukes til? Det heter jeg gitt. Det er eksamen min. Tegneserie med bilder. fett Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Må være hard med meg selv og legge meg nå ! Så hva jeg fikk-referat kommer muligens i morgen i: Hva fikk du til konfirmasjon -tråden. Men jeg syns det var kos å bare få så mange fine, kort, taler, god mat, sang og det å få se slekta si igjen . Spessielt å se mine fettere igjen, 18 og 22, som jeg tilbringer hver sommer med hos mormor og morfar på "haugen" i Blomsterdalen (nært Bergen). Edit: Så at konfirmasjon bare er det å få gaver er overvurdert! TSP Endret 8. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Må være hard med meg selv og legge meg nå !Så hva jeg fikk-referat kommer muligens i morgen i: Hva fikk du til konfirmasjon -tråden. Men jeg syns det var kos å bare få så mange fine, kort, taler, god mat, sang og det å få se slekta si igjen . Spessielt å se mine fettere igjen, 18 og 22, som jeg tilbringer hver sommer med hos mormor og morfar på "haugen" i Blomsterdalen (nært Bergen). Edit: Så at konfirmasjon bare er det å få gaver er overvurdert! TSP *angre litt på at jeg ikke konfirmerte meg* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Having a bad day at the soccerfield: 20.000 drops of sweat. Eating pizza for dinner: 279,- kr. Getting caught by your mum for the second time in one week for staying up late: PRICELESS! Min dag oppsummert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvordan tok hun deg i å være oppe sent hvis klokken bare er halv 12? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 "Caught for staying up late" ? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Sov godt mennesker. For en jævlig kveld Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Hvordan tok hun deg i å være oppe sent hvis klokken bare er halv 12? Precog-staying-up-late-police vel. *A* B = ? Endret 8. mai 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvordan tok hun deg i å være oppe sent hvis klokken bare er halv 12? Precog-staying-up-late-police vel. *A* B = ? "Jeg vet du kommer til å sitte lenge oppe. LEGG DEG!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg