Litejk Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 genier behersker rot! er ikke alle som er genier Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 i dag har jeg vert på sykkeltur med robB :!: fann ikke noe annet å gjøre på so vi sykkla opp i en dal! hehe jeg stod under ein foss ( steinsdals fossen...) å blei våt *Få stygge homoseksuelle bilder i hodet* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 TSP: Borgerlig, siden det er lørdag? Han feirer i dag, drar i kirka i morgen. Er altså kristlig. Grønne roser. Nesten alle fargene er grønne/sølv (Sølv=Grått, men ser ut som sølv omtrent.) Perfekt. Nei.... Jeg feira i går, hadde borgerlig seremoni i dag. Hadde altså borgerlig konfirmasjon? Er det en regel som gjør at borgelige konfirmater ikke kan ha selskapet dagen før liksom? Grunnen til at jeg hadde selskapet i går er fordi man må ikke ha en like streng "deadline", og mye enklere for de som ikke skal bli med på seremonien å reise hjem, da de vil ha en ekstra dag å reise på for de som reiser langt. TSP Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 ja da, det var herlig å dushe. jeg testet og så en ny boxer (som ikke forsvinner oppi rompa) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 jeg holder på å klikke. Det er en kis som bøffa mitt nick (Ojive) på #hw.no @Undernet Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 i dag har jeg vert på sykkeltur med robB :!: fann ikke noe annet å gjøre på so vi sykkla opp i en dal! hehe jeg stod under ein foss ( steinsdals fossen...) å blei våt *Få stygge homoseksuelle bilder i hodet* tosk! vi reiste opp der for å vere med ei jente for svarte !! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ååååå, så sint! De pleier å bli det, de som tviler på sin egen legning når noen nevner homotendenser. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ååååå, så sint! De pleier å bli det, de som tviler på sin egen legning når noen nevner homotendenser. jaja, jeg er hvertfall ikke homo!! ikke i det hele tatt. Jeg er en helt Heterofil berre så det er sakt... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 i dag har jeg vert på sykkeltur med robB :!: fann ikke noe annet å gjøre på so vi sykkla opp i en dal! hehe jeg stod under ein foss ( steinsdals fossen...) å blei våt *Få stygge homoseksuelle bilder i hodet* tosk! vi reiste opp der for å vere med ei jente for svarte !! 3 kant sex.... Bra å begynne tidlig ja Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ååååå, så sint! De pleier å bli det, de som tviler på sin egen legning når noen nevner homotendenser. jaja, jeg er hvertfall ikke homo!! ikke i det hele tatt. Jeg er en helt Heterofil berre så det er sakt... I quote myself: Ååååå, så sint! De pleier å bli det, de som tviler på sin egen legning når noen nevner homotendenser. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) hva så du? oppgave behandling er no dritt hva? Endret 8. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 jeg holder på å klikke. Det er en kis som bøffa mitt nick (Ojive) på #hw.no @Undernet Eller kanskje du har tatt hans? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Snart Saving Private Ryan *poff* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Er Saving Private Ryan bra? Vurderer å gå og se resten. Moussaka snart også Forresten er det på tide med et gullkorn her snart. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Mitt inntak av mat i dag har kun vært halvtørre skillingsboller. Satan. Får ned og spise litt sunn mat nå, Chocos Frokost. svamp, vi setter @kd på det. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Æsj, jeg skal aldri mer lese spøkelseshistorier før jeg legger meg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har slettet en del poster her nå av hensyn til den offentlige ro og orden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Har slettet en del poster her nå av hensyn til den offentlige ro og orden. ? Hvilke? EDIT: Å, brenn og slikt. Endret 8. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Der gikk Elita ut, hva skal klas ta seg til nå ? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 jeg holder på å klikke. Det er en kis som bøffa mitt nick (Ojive) på #hw.no @Undernet Eller kanskje du har tatt hans? eller kanskje jeg har brukt Ojive i 4-5år? Jeg husker nemmelig at jeg har søkt på flere søkemotorer etter "Ojive", også ICQ, og fant ingen som het Ojive. Det er tydelighvis noen som har lyst å irritere meg, fordi jeg har aldrig sett en Ojive på #hw.no bortsett fra meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg