Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TSP: Borgerlig, siden det er lørdag?

Han feirer i dag, drar i kirka i morgen. Er altså kristlig.

Grønne roser. :love: Nesten alle fargene er grønne/sølv (Sølv=Grått, men ser ut som sølv omtrent.) Perfekt.

Nei....

Jeg feira i går, hadde borgerlig seremoni i dag. Hadde altså borgerlig konfirmasjon?

Er det en regel som gjør at borgelige konfirmater ikke kan ha selskapet dagen før liksom?

Grunnen til at jeg hadde selskapet i går er fordi man må ikke ha en like streng "deadline", og mye

enklere for de som ikke skal bli med på seremonien å reise hjem, da de vil ha

en ekstra dag å reise på for de som reiser langt.

TSP :)

Lenke til kommentar
i dag har jeg vert på sykkeltur med robB  :!:  fann ikke noe annet å gjøre på so vi sykkla opp i en dal! hehe jeg stod under ein foss ( steinsdals fossen...)  å blei våt  :D

*Få stygge homoseksuelle bilder i hodet* :wallbash:

:scared:

tosk! vi reiste opp der for å vere med ei jente for svarte !! :realmad:

Lenke til kommentar
i dag har jeg vert på sykkeltur med robB  :!:  fann ikke noe annet å gjøre på so vi sykkla opp i en dal! hehe jeg stod under ein foss ( steinsdals fossen...)  å blei våt  :D

*Få stygge homoseksuelle bilder i hodet* :wallbash:

:scared:

tosk! vi reiste opp der for å vere med ei jente for svarte !! :realmad:

3 kant sex....

Bra å begynne tidlig ja :thumbup:

Lenke til kommentar
Ååååå, så sint! De pleier å bli det, de som tviler på sin egen legning når noen nevner homotendenser.

jaja, jeg er hvertfall ikke homo!! ikke i det hele tatt.

Jeg er en helt Heterofil berre så det er sakt...

I quote myself:

Ååååå, så sint! De pleier å bli det, de som tviler på sin egen legning når noen nevner homotendenser.
Lenke til kommentar
jeg holder på å klikke. Det er en kis som bøffa mitt nick (Ojive) på #hw.no @Undernet  :dontgetit:

Eller kanskje du har tatt hans? :roll:

eller kanskje jeg har brukt Ojive i 4-5år? Jeg husker nemmelig at jeg har søkt på flere søkemotorer etter "Ojive", også ICQ, og fant ingen som het Ojive. Det er tydelighvis noen som har lyst å irritere meg, fordi jeg har aldrig sett en Ojive på #hw.no bortsett fra meg selv.

:roll::roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...