Torjus Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Hihi, jeg kan sende evig nudge på MSN *plage livet av lille -Teddy* FU LenniZ og Fuz tar livet av meg! Jævla microsoft har gitt dem infinity nudges. :!: haddis: Vet ikke Endret 8. mai 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ey! Fælt så få folk og så sykt mange som var opptatt på msn da Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Du kan ikke sende et nudge så ofte som dette. Torjus —> www.2rjus.tk sier: sitter og sender til alle Du kan ikke sende et nudge så ofte som dette. Du kan ikke sende et nudge så ofte som dette. Du kan ikke sende et nudge så ofte som dette. Du kan ikke sende et nudge så ofte som dette. Du har sendt et nudge! - Teddy - sier: ^^ Torjus —> www.2rjus.tk har sendt deg et nudge! Torjus —> www.2rjus.tk har sendt deg et nudge! Torjus —> www.2rjus.tk har sendt deg et nudge! Torjus —> www.2rjus.tk har sendt deg et nudge! Torjus —> www.2rjus.tk har sendt deg et nudge! Torjus —> www.2rjus.tk har sendt deg et nudge! Noen, vennligst stopp han. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ey! Fælt så få folk og så sykt mange som var opptatt på msn da Gud hvor glad jeg er i slett og blokk knappen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hehe, har faktisk 7 stykker innpåslitne folk på MSN som skal vite alt om konfen nå! Tror jeg blir sprøøøøø.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 *kjede meg hardt* Ditto.... Tror jeg sykler hit på bensinstasjonen og kjøper meg no snacks før "Installasjon av Windows XP" starter... Kan jo ikke overleve en så kjedlig "film" uten snacks Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Scriptkiddies... Hehe Husker dere kennethdamyr sitt IRC script på hjemmesiden hans? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 fUzZy^: Hehe, om det er en film er ihvertfall det den dårlige filmen jeg har sett flest ganger i mitt liv! :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hihi, jeg kan sende evig nudge på MSN *plage livet av lille -Teddy* Oooold! Mess.be alle Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hihi, jeg kan sende evig nudge på MSN *plage livet av lille -Teddy* Oh, du er så 1337. Dingdong's A-Patch er genial, men han trengte ikke å fjerne sperren for nugde-spamming. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 hva betyr 1337? har sett at en del skriver det, men skjønner ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 hva betyr 1337? har sett at en del skriver det, men skjønner ikke hvorfor.. 1337 -leet (tror det er elite det betyr) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Drop IE, bruk AvantBrowser! Eh? Man skal drite i IE, og installere en modifikasjon som baserer seg på samme browser. Som har samme funksjoner som f.eks Opera og Firefox? Makes sense... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Prøv det, så skjønner du... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 i dag har jeg vert på sykkeltur med robB :!: fann ikke noe annet å gjøre på so vi sykkla opp i en dal! hehe jeg stod under ein foss ( steinsdals fossen...) å blei våt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Prøv det, så skjønner du... hmm, avantbrowser er en bra browser ja, men den er rotete og det er like lett å bare bruke Opera eller Firefox!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Prøv det, så skjønner du... Prøv Opera eller Firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg