Bertelsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Oh jebus! Fant nettop ut at jeg skal til statene til sommer på afi konsert Fyfaen jeg gleder meg til ferien altså!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 I am watching the dumbest fucking movie. Etter 20 minutter er dette den teiteste filmen jeg har sett på LEEENGE. Riding the Bullet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) MrsLeftField? Etter i går kveld så. Neida, må mobbe han litt vettu. Endret 8. mai 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 nå lyner og tordner det her Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det er koslig med regn. Da får en ikke dårlig samvittighet av å sitte foran data'n og loke. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det er koslig med regn. Da får en ikke dårlig samvittighet av å sitte foran data'n og loke. Hva om lynet slår ned ett sted i nærheten og sprenger PCen da? uff, burde ikke tenkte sånn men... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Fortsatt sol her, sitter her fortsatt å... Ironisk nok. Får vel se på the village nå, japansk tekst, men hvem liker ikke japser.... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 ÅååhhhhhhHHhHHhhHhHhHhHHhhHhhhhHH! *mett* Pizzaene fra Peppes er digge! Pizzaen min eier din hardt. Hjemmelaget for teh win. Satan jeg er mett, og det for ingenting, jeg er sikkert syk Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg liker ikke asiatere. Dem er så sleipe. (av dem jeg har sett) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) god morgen kvinner og barn EDIT: og menn Endret 8. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg liker ikke asiatere. Dem er så sleipe. (av dem jeg har sett) Nei, Natasha yi er ikke ''sleip'' Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Jeg liker ikke asiatere. Dem er så sleipe. (av dem jeg har sett) Kjenner du egentlig noen japanere? Det er koselige folk, ikke sleipe i det hele tatt... slipknot_fan, det bildet var heftig airbrusha da... Endret 8. mai 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nei, Natasha yi er ikke ''sleip'' hmm, hu der så litt ut som en gummi dokke elns Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Bruk google, så finner dere bedre. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nei, Natasha yi er ikke ''sleip'' hmm, hu der så litt ut som en gummi dokke elns ja faktisk Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg liker ikke asiatere. Dem er så sleipe. (av dem jeg har sett) Da har du ikke møtt mange asiater. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ingen som har klart å lurt meg enda :!: Men uansett, dette kan nok bli en heftig rassistisk diskusjon, så vi stopper nok her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg