Staalkontroll Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ikke akkurat mobbing, men heller litt "erting" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 9 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester og 1 anonyme brukere) 8 medlemmer: valentino, fUzZy^, fredrikrb, Hylo, Stian_A, @kd, sull, Skurupu LAL Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Her går verden i sin vanlige gange, ser jeg? Laptop+seng=meg. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Uff, nå kommer snart regnet hit også! helt svart på nord sia av leiligheten og blått og fint på sør sida. Håper det ikke begynner å tordne og lyne, av en eller annen rar grunn blir jeg alltid skikkelig redd. Da jeg var liten syns jeg det var kjempe morro men ikke nå lenger Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 hehe, noen som vet hva jeg skal ta for et pent brukt - 1,5år gammelt Power color 9800pro 128mb, med Artic cooler tingen. 1000spenn ? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 1000spenn høres ikke så gæærnt ut. Nå så jeg at det er penværet som er på vei hit, ikke møkka været Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ang. antall brukere som leser tråden: Om f.eks. @kd bare lukker browseren uten å klikke på noe, vil han bli stående som leser av SO3 til det har gått et kvarter siden hans siste handling --- Klarte å knuse et sånt lureglass med noe grønt i nettopp.. glassbiter og væske utover hele gulvet. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Akkurat når jeg skal se demoen min i steam så klikker det jo seff... GRR Lenke til kommentar
Eline Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Og der ble morfaren min innlagt på sykehuset.. Vel, det er vel bedre at han er der enn at mormor skal gå og bekymre seg for at hun ikke får i han nok næring og slikt.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ang. antall brukere som leser tråden: Om f.eks. @kd bare lukker browseren uten å klikke på noe, vil han bli stående som leser av SO3 til det har gått et kvarter siden hans siste handling Party pooper-. --- Vennine ble tatt med falsk legg igår. Gjett om vi mobber. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 er signaturen min kul ? Skal jeg ta 1000spenn for kortet ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 er signaturen min kul ? Åjada, kjempe kul Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) er signaturen min kul ? Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Ta tusen kroner for kortet. Endret 8. mai 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Gidder noen å regne ut gjennomsnittsalderen på forumet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det stemmer, jeg lukka broseren, bruker aldri "logg ut". Derfor stod det at jeg var her fremdeles. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 ÅååhhhhhhHHhHHhhHhHhHhHHhhHhhhhHH! *mett* Pizzaene fra Peppes er digge! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 @kd, du kom tilbake! Jeg har spist skillingsboller og drukket cola til frokost. Go sunt koshold! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 @kd, du kom tilbake! Jeg har spist skillingsboller og drukket cola til frokost. Go sunt koshold! Ja..? Jeg har spsit en halv appelsing og en pose popcorn til frokost. Jeg er sunn. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Pizzaene fra Peppes er digge! Ja, oh, spiste masse peppespizza på kurset jeg var på i uka.. De hadde kjøpt 30 pizzaer Takk for rosen, forresten (Og: MrsLeftField? ) ------------------- Nå skinner sola i vinduskarmen og jeg maler som aldri før. Jeg sitter krumbøyd og kjenner varmen fra et forum med godt humør. Heisan! Og dudliattentei! For sola og deg og meg. Sommervær her i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg