Putekos Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nå begynner det å regne som et helvete her om under 30 min. Samme her. Jeg elsker når det regner, og det fortsatt er varmt ute. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Her har det mongoregna i en stund allerede. Morsom avatar da AnAnAs Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Tror jeg ska ete litt, kanskje teste ut greiene på "onanering - triks og miks" hehe.. Ellers så virker alt fett. God dag alle sammen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hmm Play sender jo ut på søndager og jo.. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg elsker når det regner, og det fortsatt er varmt ute. Det er digg.. Da er det best å løpe ute i bare undertøyet.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg elsker når det regner, og det fortsatt er varmt ute. Det er digg.. Da er det best å løpe ute i bare undertøyet.. Særlig hvis det er hvitt Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Jeg elsker når det regner, og det fortsatt er varmt ute. Det er digg.. Da er det best å løpe ute i bare undertøyet.. Damn, you've activated the launch sequence now. (Måtte bare si det, er fra Alle elsker Raymond. ) Endret 8. mai 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg elsker når det regner, og det fortsatt er varmt ute. Det er digg.. Da er det best å løpe ute i bare undertøyet.. RPP. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 "lurer på om jeg skal legge meg?" "Nå skal jeg legge meg" "knis, jeg sover ikke" "men nå legger jeg meg" "omg jeg er fortsatt våken" FUCKERS! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Kun sol her, skal vel ut å kjøre en tur på fjellet.. 3 mil rettstrekning, ingen andre biler, asfalt da seff Lenke til kommentar
Eline Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg elsker når det regner, og det fortsatt er varmt ute. Det er digg.. Da er det best å løpe ute i bare undertøyet.. RPP. Det kan du tro... Men nå regner det faktisk her. Hm... Men jeg vet ikke om det er varmt ute da.. *løpe og sjekke* Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Men det er jo litt snålt og løpe ute halv naken da.. Jeg har veldig vondt for å gå med de nyte skoa mi , superstar skoa, fordi toa mi har grodd fucka tror jeg.. Ved negelen på store toa mi, så er det litt rødt rundt kjøttet til negeln. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nå begynner det å regne som et helvete her om under 30 min. Det har kommet hit. Regner og tordner så verden ikke står til påske. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) EDIT: begynner og føle meg gammel her på forumet..selv om jeg egentlig ikke er så gammel.... Du sier noe der ja... Ja, håper jeg gjør det da... Vudere å åpne en ny tråd; "For oss over 18" Men i sterk frykt for å få en warn så gidder jeg ikke det EDIT: Fandens skrive å lese vansker... Endret 8. mai 2005 av haddis Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 EDIT: begynner og føle meg gammel her på forumet..selv om jeg egentlig ikke er så gammel.... Du sier noe der ja... Ja, håper jeg går det da... Vudere å åpne en ny tråd; "For oss over 18" Vent to måneder, og så go for it. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har veldig vondt for å gå med de nyte skoa mi , superstar skoa, fordi toa mi har grodd fucka tror jeg.. Ved negelen på store toa mi, så er det litt rødt rundt kjøttet til negeln. Eew. Stop talking. --- Haddis: Kult, 3 SO3er. SO3, SO3 18+ og @kd sin. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Mornings! Skal du spamme 2-3 sider på om du skal vurdere på å stå opp nå også? What he said. Damn spamwhores. Jeg er sulten, trøtt og jævlig. Må vel få i meg noe mat, om det er noe her. Alene hjemme, blir så tiltaksløs at det er skummelt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Haddis: Kult, 3 SO3er. SO3, SO3 18+ og @kd sin. Min ble jo stengt da. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Haddis: Kult, 3 SO3er. SO3, SO3 18+ og @kd sin. Tipper åssen @kd sin ville vært.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Så nå er det tid for @kd-mobbing ja. Javel, da stikker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg