Ø.B. Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 God morgen. Du har sovet godt ser jeg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 God morgen godtfolk! Nå syns jeg du sov litt lenge Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Planen min funker, jeg idler her 24/7 og gjør SO3 mindre aktivt, om noen uker er SO helt nede og hele forumet har plustelig blitt mye raskere. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 God morgen godtfolk! Nå syns jeg du sov litt lenge Skulle gjerne sovet en time til, men... "Øve" til tysk! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 God dag! Ai, ai. Stod opp altfor sent i dag: Nesten klokka 12. Hadde kanskje litt søvn å ta igjen. Men fysj, så mange rare skrivefeil o.l. det var på alle sidene som har kommet i natt... ------------ Laster ned worldwind nå, må nesten finne ut hva det er for noe lurt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nå er været litt merkeligt her.. I stad hagla det, nå er det sol.. Det har tordna, regna og vært overskya Nå må det bestemme seg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 *sukk* Nå har mamma fått ryddemani igjen. "Rydd dette, vask det, gå ut med søpla" IIIIK, tror jeg må komme meg ut herfra. Hater når hun er på sin powertrip. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 EDIT: begynner og føle meg gammel her på forumet..selv om jeg egentlig ikke er så gammel.... Du sier noe der ja... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Wello :!: Sovna foran dataen jeg.... Apropo de fuglene ja, de het hegrer ja... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Damn, dere vet ossen det er når du reiser deg fort og du har sittet stille en stund, alt blodet forsvinner fra hodet fordi hjertet ikke trengte å pumpe fortere når du satt og så plutselig blir det høyere og mer stress for det å pumpe og du blir svimmel? Spratt opp fra stolen og strakk meg skikkelig, jeg klarte ikke stå engang, datt ned i senga momentant og lå der i flerfoldige sekund. Hjerte mitt er nesten like dvaskt som meg. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Damn, dere vet ossen det er når du reiser deg fort og du har sittet stille en stund, alt blodet forsvinner fra hodet fordi hjertet ikke trengte å pumpe fortere når du satt og så plutselig blir det høyere og mer stress for det å pumpe og du blir svimmel? Spratt opp fra stolen og strakk meg skikkelig, jeg klarte ikke stå engang, datt ned i senga momentant og lå der i flerfoldige sekund. Hjerte mitt er nesten like dvaskt som meg. elsker når sånt skjer, føles deilig. Jeg har fått sånn at det svartner helt for meg noen ganger når jeg er på vei ut av rommet, må stå å holde meg fast i dørkarmen for å ikke dette i gulvet Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har en skikkelig fin trapp utafor rommet mitt Har nok blitt introdisert for dette ja... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har fått den følelsen innimellom jeg også. Jasså, det er derfor det skjer ja Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (...) elsker når sånt skjer, føles deilig. Jeg har fått sånn at det svartner helt for meg noen ganger når jeg er på vei ut av rommet, må stå å holde meg fast i dørkarmen for å ikke dette i gulvet Jeg strakk meg i dusjen en gang, så datt jeg bare plutselig Hehe Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Apropo dusj, tenker jeg må ta meg en... Må vel skaffe noe mat å.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Apropo dusj, tenker jeg må ta meg en... Må vel skaffe noe mat å.. Jeg har dusjet, så det så! *ut å slikke sol* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nå begynner det å regne som et helvete her om under 30 min. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Verdens fineste maskineri går på rent mineral vann...? Min Pc bruker strøm Er din PC egentlig det fineste maskineri!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg