Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God dag!

Ai, ai. Stod opp altfor sent i dag: Nesten klokka 12. Hadde kanskje litt søvn å ta igjen.

Men fysj, så mange rare skrivefeil o.l. det var på alle sidene som har kommet i natt...

------------

Laster ned worldwind nå, må nesten finne ut hva det er for noe lurt.

Lenke til kommentar

Damn, dere vet ossen det er når du reiser deg fort og du har sittet stille en stund, alt blodet forsvinner fra hodet fordi hjertet ikke trengte å pumpe fortere når du satt og så plutselig blir det høyere og mer stress for det å pumpe og du blir svimmel? :p

Spratt opp fra stolen og strakk meg skikkelig, jeg klarte ikke stå engang, datt ned i senga momentant og lå der i flerfoldige sekund. :wee: Hjerte mitt er nesten like dvaskt som meg.

Lenke til kommentar
Damn, dere vet ossen det er når du reiser deg fort og du har sittet stille en stund, alt blodet forsvinner fra hodet fordi hjertet ikke trengte å pumpe fortere når du satt og så plutselig blir det høyere og mer stress for det å pumpe og du blir svimmel? :p

Spratt opp fra stolen og strakk meg skikkelig, jeg klarte ikke stå engang, datt ned i senga momentant og lå der i flerfoldige sekund. :wee: Hjerte mitt er nesten like dvaskt som meg.

elsker når sånt skjer, føles deilig. Jeg har fått sånn at det svartner helt for meg noen ganger når jeg er på vei ut av rommet, må stå å holde meg fast i dørkarmen for å ikke dette i gulvet :love:

Lenke til kommentar
(...)

elsker når sånt skjer, føles deilig. Jeg har fått sånn at det svartner helt for meg noen ganger når jeg er på vei ut av rommet, må stå å holde meg fast i dørkarmen for å ikke dette i gulvet :love:

Jeg strakk meg i dusjen en gang, så datt jeg bare plutselig :p

Hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...