Bertelsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 hmmm.. Gikk ned nå, for å hente meg litt Cola. Å vips, der satt pappa og drakk kaffe, fikk kjeft fordi jeg ikke har sovet i natt, er ikke min sin skyld at når jeg skal prøve å sove, at det er så lyst. My arse pappa Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Skulle ønske jeg kunne si det samme, men det kan jeg ikke... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 her dere er ? har drevet og oppdatert forge side i en halvtime...... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Og mens noen sover/prøver å sove sitter jeg i kjellern hos en kompis og hijacker linja til naboen via WLAN :] Godt med litt WoW når ingen andre er våkne uansett. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) God morgen alle sammen! NA skal jeg til sandefjord for A vaere med i en konfirmasjon.... Godt med litt god og gratis mat Noen som vet hvordan jeg endrer sprAk pA tastaturet? EDIT: Dette er andre gang hvor jeg er alene pA OT3 om morgenene... Endret 8. mai 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 satyr-wongraven: Er det hegrer du snakker om? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 BLAH! Skal på jobb nå 12:30 som servitør. Går vel med en 6 timer av den dagen ja! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 BLAH! Skal på jobb nå 12:30 som servitør. Går vel med en 6 timer av den dagen ja! Å jobbe er bra, da slipper man å tenke. Spiser riskaker med sourcream. Skal sitte inne i hele dag og øve på muntlig høring Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jobber som guide i dyreparken Fin jobb det, gå rundt i dyreparken i 8 timer for så og få betalt... Vell og merke så er det små unger jeg guider Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Da er det 50min til konfirmasjonen min begynner. Noe jeg bør huske på? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Da er det 50min til konfirmasjonen min begynner. Noe jeg bør huske på? Husk å skift avatar før du går... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Da er det 50min til konfirmasjonen min begynner. Noe jeg bør huske på? Husk å skift avatar før du går... SOAD har et nytt album på lager Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Mornings! Skal du spamme 2-3 sider på om du skal vurdere på å stå opp nå også? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 da var det bare og ta på seg dressen og gå. hadet og takk for "hjelpen" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Mornings! Skal du spamme 2-3 sider på om du skal vurdere på å stå opp nå også? Ja, det ble litt teit i går... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 *Snork* Våkna for en halv time sida og folka skal fortsatt ha meg til å jobbe! Lar meg ikke engang eta maten min.. :s Dama konfes as we speak, så det blir morsomt å høre hvordan det gikk når jeg kommer hjem idag.. Til marsipankake, daimkake og en hææærlig fløtesjokoladekake! Også koltbordet før, det funker det også.. Nydelig pynta er bordet også! Nervene har ikke kommet ennå, men de kommer nok..... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Mornings! Skal du spamme 2-3 sider på om du skal vurdere på å stå opp nå også? Elsker når du er frekk b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg