Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Neeeei! Vår kjære onanerings-tråd ble stengt! Var vel ikke såååå mye spam der. Nei... Det var egentlig ikke off topic, for det hadde jo om runking å gjøre! Men tips og triks? Eh, JAAADA! Jeg er trøtt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nei... Det var egentlig ikke off topic, for det hadde jo om runking å gjøre! Men tips og triks? Eh, JAAADA! Jeg er trøtt. Wanke-tråder har vel ikke så stor sjangs for å leve. Har lyst til å legge meg, men orker ikke. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Da er det bare å vente til reisningen avtar og starte en ny og litt seriøs tråd om onani igjen Edit: God natt, legger meg og r...sover. SOVER SA JEG! Henda over dyna, selvdisiplin, man blir blind av onani. Gudd nait! Endret 8. mai 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvordan skal man klare å sovne når man ikke er trøtt? Må våkne tidlig, konf drit i kirka. Blir vel lyst ute nå snart, så blir enda mer vanskelig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvordan skal man klare å sovne når man ikke er trøtt? Må våkne tidlig, konf drit i kirka. Blir vel lyst ute nå snart, så blir enda mer vanskelig Legg deg i senga, og prøv å ikke tenke. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nei, det går ikke...... Da blir det mellow music og cola Kanskje en film etterhvert. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har ikke klart å legge deg du heller @kd? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har ikke klart å legge deg du heller @kd? Joda! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nei huff... Nå legger jeg meg. Natta folk. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg skulle ikke drikke i helgen.. men oisann der skjedde det.. sov godt folk som er edru nok til å sove Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nei huff... Nå legger jeg meg. Natta folk. Ditto. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nei huff... Nå legger jeg meg. Natta folk. Ditto. Men jeg har ikke klart å legge meg enda. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nei huff... Nå legger jeg meg. Natta folk. Ditto. Men jeg har ikke klart å legge meg enda. Ditto, igjen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nei huff... Nå legger jeg meg. Natta folk. Ditto. Men jeg har ikke klart å legge meg enda. Ditto, igjen. Nå legger jeg meg! Basta!!! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nå legger jeg meg! Basta!!! Nei, kan ikke du fikse bildet til meg.. Bytte avatar posten... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nå legger jeg meg! Basta!!! Ditto. Oh no, jeg ser hvor dette går hen. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Når man er overtrøtt er man lettere mottakelig for pervers humor, så syns ille om at den onani threaden ble steng ass Syns den burde bli re-åpnet, ellers må jeg nå bare sitte her da, ingen humor og ingen søvn Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nå legger jeg meg! Basta!!! Ditto. Oh no, jeg ser hvor dette går hen. OK, da. Så la jeg meg ikke. Tok pappa's laptop og la meg i senga. Ironisk nok er den bedre en min svære dings Nei, kan ikke du fikse bildet til meg.. Bytte avatar posten... Har ikke PS på denne data'n. Får se hva jeg får gjordt i morgen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg