Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært en jævlig dag.

Har bare ventet på at mamma skal stikke inn hode i døra og lyse opp rommet, men man blir bare sittende der og innse hvor hver gang man ønsker at hun var der, bare bli slått ned som en filledokke med den tyngende fakta at hun er KALD og ligger 2m under bakken.

Lenke til kommentar
Har vært en jævlig dag.

Har bare ventet på at mamma skal stikke inn hode i døra og lyse opp rommet, men man blir bare sittende der og innse hvor hver gang man ønsker at hun var der, bare bli slått ned som en filledokke med den tyngende fakta at hun er KALD og ligger 2m under bakken.

:(

*gi B|Real en stor klem*

Lenke til kommentar
Har vært en jævlig dag.

Uff.. :(

Been there myself.

Lenke til kommentar
Kanskje vi på forumet kan hjelpe Breal?  :dontgetit:

... hvordan da? Starte den store "Vi er glad i deg B|real"-tråden?

Jaaaa! Let's do it!

Jeg har ingen selvdisiplin what so ever... Skulle legge meg 23:00, og nå, fire timer senere, så sitter jeg her. :nei:

Lenke til kommentar
I morgen blir det den gode gamle visa... "Hvorfor er du så trøtt da André? Du sov jo til tolv i dag!". :roll:

Problemet er at de siste dagene har jeg stått opp klokka 1 og lagt meg til passende tid. Den passende tiden har så blitt dratt lenger og lenger utover natta. I morgen skal jeg "øve" til tysk-tentamen som er på mandag. Går nok ned fra 2 til 1, ja.

Lenke til kommentar
I morgen skal jeg "øve" til tysk-tentamen som er på mandag. Går nok ned fra 2 til 1, ja.

Har tysk halvdagsprøve på tirsdag...

Kan ikke tysk jeg da! Lærer jo ikke en dritt i timene. Ikke det at jeg vet det, for har vel et fravær på 75% eller noe. :hm:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...