KimNK Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hylo! er det noe liv på hw.backstage eller? Alltid! =P Kom innom så skal du få ein god velkomst. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har vært en jævlig dag. Har bare ventet på at mamma skal stikke inn hode i døra og lyse opp rommet, men man blir bare sittende der og innse hvor hver gang man ønsker at hun var der, bare bli slått ned som en filledokke med den tyngende fakta at hun er KALD og ligger 2m under bakken. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har vært en jævlig dag.Har bare ventet på at mamma skal stikke inn hode i døra og lyse opp rommet, men man blir bare sittende der og innse hvor hver gang man ønsker at hun var der, bare bli slått ned som en filledokke med den tyngende fakta at hun er KALD og ligger 2m under bakken. *gi B|Real en stor klem* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har vært en jævlig dag.Har bare ventet på at mamma skal stikke inn hode i døra og lyse opp rommet, men man blir bare sittende der og innse hvor hver gang man ønsker at hun var der, bare bli slått ned som en filledokke med den tyngende fakta at hun er KALD og ligger 2m under bakken. Uff.. Been there myself. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nå fekk jeg klump i halsen B|Real Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Trist å høre b-real. Snakk emd noen, det hjelper alltid. Jeg tar kvelden nå. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Jeg tar kvelden nå. Natta @kd Edit: Eller André om du vil Endret 8. mai 2005 av BaX Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Kanskje vi på forumet kan hjelpe Breal? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg tar kvelden nå. Natta @kd Edit: Eller André om du vil Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Kanskje vi på forumet kan hjelpe Breal? ... hvordan da? Starte den store "Vi er glad i deg B|real"-tråden? Vel.. Håper det går bedre i morgen. Jeg mener i dag! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Kanskje vi på forumet kan hjelpe Breal? ... hvordan da? Starte den store "Vi er glad i deg B|real"-tråden? Jaaaa! Let's do it! Jeg har ingen selvdisiplin what so ever... Skulle legge meg 23:00, og nå, fire timer senere, så sitter jeg her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har ingen selvdisiplin what so ever... Skulle legge meg 23:00, og nå, fire timer senere, så sitter jeg her. Jeg planla å legge meg senest ett.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 I morgen blir det den gode gamle visa... "Hvorfor er du så trøtt da André? Du sov jo til tolv i dag!". Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 I morgen blir det den gode gamle visa... "Hvorfor er du så trøtt da André? Du sov jo til tolv i dag!". Problemet er at de siste dagene har jeg stått opp klokka 1 og lagt meg til passende tid. Den passende tiden har så blitt dratt lenger og lenger utover natta. I morgen skal jeg "øve" til tysk-tentamen som er på mandag. Går nok ned fra 2 til 1, ja. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Neeeei! Vår kjære onanerings-tråd ble stengt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) I morgen skal jeg "øve" til tysk-tentamen som er på mandag. Går nok ned fra 2 til 1, ja. Har tysk halvdagsprøve på tirsdag... Kan ikke tysk jeg da! Lærer jo ikke en dritt i timene. Ikke det at jeg vet det, for har vel et fravær på 75% eller noe. Endret 8. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Neeeei! Vår kjære onanerings-tråd ble stengt! Var vel ikke såååå mye spam der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg