Litejk Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hmm, jeg lurer på om jeg snart skal legge meg jeg, men nei, jeg sitter å snakke med en vennine til hun går, men herifra stikker jeg hvertfall, byye og godnatt! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Savner dere saa mye! Jeg savner deg så masse, og jeg skjønner ikke hvilket mobilnr som er ditt. Kan du sende det over PM? Jeg har faktisk tenkt på å skrive PM til deg, tror jeg gjør det...akkurat nå. *smaske på* Nettopp hatt guttebesøk her. KOS! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 SteffyBoy, kunne aldri tenkt meg et forum uten meg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 @kd - Nighty Ikke faen, jeg skal ikke sove. Når har jeg sagt det? SteffyBoy: I vote for you. Snus=diggRøyk=digg inniblandt Øl=MMMMMM!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal jeg være glad for at jeg ikke er på listen til SteffyBoy? Eller glemte han bare meg? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal jeg være glad for at jeg ikke er på listen til SteffyBoy? Eller glemte han bare meg? Det var bare listen over de som har farge-avatar. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hm, har oversatt Gavin DeGraw - I don't Want to Be til nynorsk.. Litt morsomt, det. Må jo ha noe å gjøre når jeg må sitte inne likevel Men tror jeg legger meg nå, det blir tettere og tettere i hodet. Edit: God natt ja, @kd Endret 7. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal jeg være glad for at jeg ikke er på listen til SteffyBoy? Eller glemte han bare meg? Det var bare listen over de som har farge-avatar. Hva man går glipp av når man stikker ut noen få timer... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) God natt svamp. Ja, er det ikke forferdelig SupremeX? Endret 7. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja, er det ikke forferdelig SupremeX? Nja, ikke egentlig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja, er det ikke forferdelig SupremeX? Nja, ikke egentlig. I know. Her var det særdeles lite liv, jeg tar emg en runde med CS:S. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Får val ta kvelden. skal i konf. i morra *dønnn* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Nei, vært en herlig kveld. Kyllingsalat, hvitvin og jordbær, digg gutt på besøk og rolig musikk i rommet. Tror jeg legger meg med den gode følelsen i magen. Kanskje jeg får surret meg til å ta noen bilder av det nye håret mitt i morgen. Sov godt, da dere. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Sov godt, da dere. Den er grei. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hylo! er det noe liv på hw.backstage eller? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg er dritt lei. Jeg har gitt en kamerat så veldig mye. Jeg bytta en helt ny psu NorthQ 400w mot en gammel rusten, halv slitt 500w labtec, han sa jeg trengte mer strøm, jeg kjører hele systmet på en 200w psu nå Jeg sa engang at hvis han fant en giro lapp som det sto navnet mitt på , kunne han få Raptor disken min. Han fant den, og tok disken. Jeg fikk med en psu 300w i kabinett engang. Jeg bare la den der hos han. Jeg trengte ikke den, men det er kjekt og ha. Han lånte den til en kamerat, og aldri mer har jeg sett den. Jeg hater meg selv. Jeg hater meg selv. Jeg hater meg selv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Haha! Hvorfor sier du sånt da? Og hvorfor tar han det bokstavelig? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Fordi jeg er en skøyer, men han er en ren drittsekk. Og fordi jeg har et stort bløtt hjerte Endret 7. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det er jo grenser for hva man bør finne seg i også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg