Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Savner dere saa mye! :love::cry:

Jeg savner deg så masse, og jeg skjønner ikke hvilket mobilnr som er ditt. Kan du sende det over PM? Jeg har faktisk tenkt på å skrive PM til deg, tror jeg gjør det...akkurat nå. :) *smaske på* Nettopp hatt guttebesøk her. KOS! :D

Lenke til kommentar

Hm, har oversatt Gavin DeGraw - I don't Want to Be til nynorsk.. Litt morsomt, det. Må jo ha noe å gjøre når jeg må sitte inne likevel :)

Men tror jeg legger meg nå, det blir tettere og tettere i hodet.

Edit: God natt ja, @kd :)

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Nei, vært en herlig kveld. Kyllingsalat, hvitvin og jordbær, digg gutt på besøk og rolig musikk i rommet. Tror jeg legger meg med den gode følelsen i magen. :D

Kanskje jeg får surret meg til å ta noen bilder av det nye håret mitt i morgen.

Sov godt, da dere. :D

Lenke til kommentar

Jeg er dritt lei.

Jeg har gitt en kamerat så veldig mye. Jeg bytta en helt ny psu NorthQ 400w mot en gammel rusten, halv slitt 500w labtec, han sa jeg trengte mer strøm, jeg kjører hele systmet på en 200w psu nå :(

Jeg sa engang at hvis han fant en giro lapp som det sto navnet mitt på , kunne han få Raptor disken min. Han fant den, og tok disken.

Jeg fikk med en psu 300w i kabinett engang. Jeg bare la den der hos han. Jeg trengte ikke den, men det er kjekt og ha. Han lånte den til en kamerat, og aldri mer har jeg sett den.

Jeg hater meg selv. Jeg hater meg selv. Jeg hater meg selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...