embark Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jewsus Kraist, forumet går seint i kveld. Og ja, jeg liker å whine... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Glisevask - Jeg hater når de må hjem jeg, skjedde senest for 30 minutter siden @kd - Nighty Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Teite unger som er så tøff som snuser og drikker... :!: Satan snus er dårlig. Da sleiker jeg heller ei padde. Ja, jeg har snuset en del, men det er fortsatt noe dritt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Glisevask - Jeg hater når de må hjem jeg, skjedde senest for 30 minutter siden @kd - Nighty Farlig vettu, Dere kan ha sex Det foreldrene egentli tenker på Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 *Bake en prell* *pakke en pris* *mekke en bau* *whatever* God idè. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg søker herved om å bli moderator. Jeg kan love følgende:Alle med fargeavatar vil få ferie på to uker, og avataren vil bli slettet, og Flodhest vil bli permbannet Telletråder = permban Support = permban Feilposting = 10% Skrivefeil = advarsel, 10% hvis det skjer igjen Vote for me. Hør på denne fornuftige mannen/gutten. Tenk dere et forum uten: flodhest SirMaximus figure_02 Pels Ati-Radeon Bax paroa Xazper toSlaDos Stish zelfer Mr. Freeman Zed-smeltelim Tonio bhsand NdreS lord_vivec9 Ole Johan Jonki mushi mini me _ammaZ_ Willcliff PepsiCo janfredrik BurTMastA KaYcH Poor Leno erlendru Neptun_ Tready Sigga Loeve Anette_ FtZ- Kenny000 ikkeno SolidKnight MagE Seppe . ViPeR Zatôitchi Anders Voldsund CMOTDibbler Jarbra G2Petter Killerquo TaleX sigz LenniZ CobraM Blackslash Imposter I have a dream... that one day.. we can live in a world without colors! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Glisevask - Jeg hater når de må hjem jeg, skjedde senest for 30 minutter siden @kd - Nighty Farlig vettu, Dere kan ha sex Det foreldrene egentli tenker på Hehe, ja sier noe! :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Misunnelig nå PepsiCo? =D Bundy: Hmmm.. fragmaster Jay: Snus er etter 1 og et halvt år fortsatt like digg! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det ville blitt fargeløst, stille, kjedelig og formelt! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) *snip* I heart you. Edit: Mange teitinger, for stor qoute Endret 7. mai 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hey! Jeg reiser gjerne på ferie så lenge jeg får ha med laptoppen og har internettdekning. En tur til Ibiza kanskje Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg søker herved om å bli moderator. Jeg kan love følgende:Alle med fargeavatar vil få ferie på to uker, og avataren vil bli slettet, og Flodhest vil bli permbannet Telletråder = permban Support = permban Feilposting = 10% Skrivefeil = advarsel, 10% hvis det skjer igjen Vote for me. Hør på denne fornuftige mannen/gutten. Tenk dere et forum uten: *mange* Greit for meg! *kaste inn en stemme på SteffyBoy* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jenter med snuslepper.. mmmmm.. Det er noe av det fæleste jeg har sett.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hva ville forumet vært uten de som ikke har sånne grelle (sorry!) avatarer da? ;P Er så desperat at jeg skal møte dama fra 8 til 11 imorra.. På morgenen! Hu har fri, jeg.. Har IKKE fri.. Vet Sc0oT, selv om det er litt diskrimerende! Endret 7. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det ville blitt fargeløst, stille, kjedelig og formelt! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Snus=æsj Røyk=æsj Øl=mmmmmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg