Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, jeg er så i himmelen akkurat nå! Kvelden før konfen (for et kvarter sida) satt jeg ute med bestekameraten min å snakka.. Han hadde til og med tatt med en øl til meg også hadde han spart den siste snusen til meg! Og jeg hakke snusa på 3-4 uker, så jeg er heeeelt i himmelen!

Ingenting er bedre enn å sitte å snakke med sin beste kamerat med snus i overleppa, og en god royal øl (litt sterk, faktisk litt søt også!) og dama på telefonen.. Dog, det hadde vært litt bedre med dama der da! :) Modern merker ikke en dritt, og jeg pynter helt vanlig til bords for konfen min imorra.. Og nei, jeg føler meg ikke voksen gitt!

Lenke til kommentar

Snus og ØL = Himmelen som 14-15 åring?

:no: ..

Jeg blir lei meg, er jeg den eneste 14 åringen som ikke ser vitsen i verken alkohol eller tobakksvarer? Vært innom røyk en gang, jeg fant aldri det store med det :dontgetit:..

Lenke til kommentar
Snus og ØL = Himmelen som 14-15 åring?

:no: ..

Jeg blir lei meg, er jeg den eneste 14 åringen som ikke ser vitsen i verken alkohol eller tobakksvarer? Vært innom røyk en gang, jeg fant aldri det store med det :dontgetit:..

Heroin + en godt voksen på over 60 = himmelen/for de religiøse)

Lenke til kommentar

Det er himmelen det også, uten snus og øl! :) Vil egentlig det nå.. Off.. Kan heller ikke ringe, for hu legger seg nå for hu skal opp halv 7! :( *Savne*

Bundy: Som (nesten) sagt tror jeg faen ikke jeg er tøff, men jeg kan da like det for det? Uten å synes det er tøft eller no? Dessuten er det godt å ha en god kamerat å snakke med som også stiller opp..

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...