Knofle Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) fornærmer du flodhest kluben? snart får du 53 sinte forumbrukere på nakken. Inkludert meg *grrrr* edit: tullefeil. Endret 7. mai 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Samme gamle sliterne her jah.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Flodhest sine avatarer er rimelig stygge. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hm, en stund siden jeg har vært aktiv her nå syns jeg.. Hva driver dere med en lørdags kveld? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hm, en stund siden jeg har vært aktiv her nå syns jeg.. Hva driver dere med en lørdags kveld? Sitter her og nerder, samt hører på National Geographic som surrer i bakgrunnen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 av og til kan B|Real være jævli irriterende, du kan det dær du! Glad i deg også ^__^ Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du spør på et forum. =/. Nei, vi er på et stort diskotek der det er skikkelig uns uns-musikk og slikt, og i tillegg så har de datamaskiner i hjørnet så vi kan få med oss alt livet i SO3. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 *bilde* :!: Arlington er vel ikke tilfedlig vis nærme Santa Barbabra? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hm, her går det i musikk ja. Orker ikke skru på tv`n en gang Now Playing; Hall & Oates - Rich girl Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Fy faen, jeg er så i himmelen akkurat nå! Kvelden før konfen (for et kvarter sida) satt jeg ute med bestekameraten min å snakka.. Han hadde til og med tatt med en øl til meg også hadde han spart den siste snusen til meg! Og jeg hakke snusa på 3-4 uker, så jeg er heeeelt i himmelen! Ingenting er bedre enn å sitte å snakke med sin beste kamerat med snus i overleppa, og en god royal øl (litt sterk, faktisk litt søt også!) og dama på telefonen.. Dog, det hadde vært litt bedre med dama der da! Modern merker ikke en dritt, og jeg pynter helt vanlig til bords for konfen min imorra.. Og nei, jeg føler meg ikke voksen gitt! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Snus og ØL = Himmelen som 14-15 åring? .. Jeg blir lei meg, er jeg den eneste 14 åringen som ikke ser vitsen i verken alkohol eller tobakksvarer? Vært innom røyk en gang, jeg fant aldri det store med det .. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 er jeg den eneste 14 åringen som ikke ser vitsen i verken alkohol eller tobakksvarer? Ja. Loooooooser. Neida, fint for deg. *snip*Og nei, jeg føler meg ikke voksen gitt! !tihs on. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Snus og ØL = Himmelen som 14-15 åring? .. Jeg blir lei meg, er jeg den eneste 14 åringen som ikke ser vitsen i verken alkohol eller tobakksvarer? Vært innom røyk en gang, jeg fant aldri det store med det .. Heroin + en godt voksen på over 60 = himmelen/for de religiøse) Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 er jeg den eneste 14 åringen som ikke ser vitsen i verken alkohol eller tobakksvarer? Nei Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) ... Lite liv her i kveld synes jeg.. ...oh, @kd? Nei TAKK! Endret 7. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Er 14 ja, og merkelig nok er det himmelen for meg! Lærte tidlig å drikke øl, så.. Ja.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Er 14 ja, og merkelig nok er det himmelen for meg! Lærte tidlig å drikke øl, så.. Ja.. Ja da så Jeg har det som himmelen bare ved og være sammen med dama jeg, prøv det - bare uten snus og øl Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Er 14 ja, og merkelig nok er det himmelen for meg! Lærte tidlig å drikke øl, så.. Ja.. SATAN! Hvor jeg hater fjortisser! Teite unger som er så tøff som snuser og drikker... :!: *Btw: Ikke lenge siden jeg ble 15 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Det er himmelen det også, uten snus og øl! Vil egentlig det nå.. Off.. Kan heller ikke ringe, for hu legger seg nå for hu skal opp halv 7! *Savne* Bundy: Som (nesten) sagt tror jeg faen ikke jeg er tøff, men jeg kan da like det for det? Uten å synes det er tøft eller no? Dessuten er det godt å ha en god kamerat å snakke med som også stiller opp.. Endret 7. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg