lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Folkens, iallfall dette folket sitter nå å kjefter på sin beste kamerat fordi han dreit kameraten sin (meg) ut for dama.. *sukk* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Uff da Glisevask. Vil du fortelle om hva som skjedde? Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Savner deg og Snøhund! Det går ingenting gøy på tv. Endret 7. mai 2005 av robB Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Altså, Mac har mye genialt, men også mye som virker litt gammelt. Nå har ikke jeg prøvd nyeste OSX, og får sannsynligvis ikke gjort det heller, da skolen ikke er interessert i å kjøpe oppgraderingspakken ennå. Blir vel for dyrt med 35 maskiner som skal oppgraderes selv om det blir rabatter. Har skolen deres råd operativsystem? Virker som om dere har noe annet enn 98. Skolen vår bruker bare 98 de, fordi "det er enkel å sette opp nettverk" og det er gratis lisenser. Enkelt å sette opp nettverk på 98... Har de hørt om XP? - Det har jaggu meg blitt fler folk her tiden jeg har vært her. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hehe, SNow_dog quiter etter seg selv ^^ Glisevaks - fortell har chieftec noen gang lagd 300w psu ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hehe, SNow_dog quiter etter seg selv ^^ "HAHA!!! SnowDOG_ quoter seg selv, mens jeg bare poster fire like poster etter hverandre! HAHA SnowDOG_, du ble EID!!!" Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Stian_A da, du er jo værre enn meg, 4 poster etterhverandre på ett min slår jeg ikke. Tror jeg. Sitter her jeg da, lurer på om jeg skal ta en runde Cønter Strike... *Kjede seg og være trøtt* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hmm quotet feil ja, OMFG! Anyways.... skuffet at det ikke var EN eneste PM paa gang her, snufse Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) quadropost? Wtf? 'HATE ' | \/ Anyways, Noen som har tro på at God of war er bra? Endret 7. mai 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Spennende sending på NRK1 feite dette forumet er treigt. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Anyways.... skuffet at det ikke var EN eneste PM paa gang her, snufse Det problemet har jeg løst. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Altså, Mac har mye genialt, men også mye som virker litt gammelt. Nå har ikke jeg prøvd nyeste OSX, og får sannsynligvis ikke gjort det heller, da skolen ikke er interessert i å kjøpe oppgraderingspakken ennå. Blir vel for dyrt med 35 maskiner som skal oppgraderes selv om det blir rabatter. Har skolen deres råd operativsystem? Virker som om dere har noe annet enn 98. Skolen vår bruker bare 98 de, fordi "det er enkel å sette opp nettverk" og det er gratis lisenser. Enkelt å sette opp nettverk på 98... Har de hørt om XP? - Det har jaggu meg blitt fler folk her tiden jeg har vært her. Hehe, litt forskjell på en ungdomsskole og Medier og kommunikasjon. cirkatall på lisenser: 110 Photoshoplisenser 110 Illustratorlisenser 35 OSX-lisenser 60-65 Win XP Pro-lisenser 60 Adobe Indesign 60 Adobe Audition 60 Adobe Premiere Pro 30\60 Adobe Indesign 20 Quark Xpress 30 Microsoft Office (Openoffice på VK1 og VK2 afaik) Cirkatall ut fra antall maskiner som bruker det. Flere typer programmer er det sikker, men tok de jeg vet ut fra hodet. Quark var visst for dyrt til at hele grunnkurs kunne få lisenser. Så her hentes lisenser fra serveren, er det tomt får man ikke startet programmet. Endret 7. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=414164&hl= *frysningerpåryggen* Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 fornærmer du flodhest kluben? snart får du 53 sinte forumbrukere på nakken. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 fornærmer du flodhest kluben? snart får du 53 sinte forumbrukere på nakken. WOW Jeg tror jeg er redd.. Baka. :D Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 av og til kan B|Real være jævli irriterende, du kan det dær du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg