Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, Mac har mye genialt, men også mye som virker litt gammelt. Nå har ikke jeg prøvd nyeste OSX, og får sannsynligvis ikke gjort det heller, da skolen ikke er interessert i å kjøpe oppgraderingspakken ennå. Blir vel for dyrt med 35 maskiner som skal oppgraderes selv om det blir rabatter.

:scared:

Har skolen deres råd operativsystem? Virker som om dere har noe annet enn 98.

Skolen vår bruker bare 98 de, fordi "det er enkel å sette opp nettverk" og det er gratis lisenser. :wee: Enkelt å sette opp nettverk på 98... Har de hørt om XP?

- Det har jaggu meg blitt fler folk her tiden jeg har vært her. :grin:

Lenke til kommentar
Altså, Mac har mye genialt, men også mye som virker litt gammelt. Nå har ikke jeg prøvd nyeste OSX, og får sannsynligvis ikke gjort det heller, da skolen ikke er interessert i å kjøpe oppgraderingspakken ennå. Blir vel for dyrt med 35 maskiner som skal oppgraderes selv om det blir rabatter.

:scared:

Har skolen deres råd operativsystem? Virker som om dere har noe annet enn 98.

Skolen vår bruker bare 98 de, fordi "det er enkel å sette opp nettverk" og det er gratis lisenser. :wee: Enkelt å sette opp nettverk på 98... Har de hørt om XP?

- Det har jaggu meg blitt fler folk her tiden jeg har vært her. :grin:

Hehe, litt forskjell på en ungdomsskole og Medier og kommunikasjon.

cirkatall på lisenser:

110 Photoshoplisenser

110 Illustratorlisenser

35 OSX-lisenser

60-65 Win XP Pro-lisenser

60 Adobe Indesign

60 Adobe Audition

60 Adobe Premiere Pro

30\60 Adobe Indesign

20 Quark Xpress

30 Microsoft Office (Openoffice på VK1 og VK2 afaik)

Cirkatall ut fra antall maskiner som bruker det. Flere typer programmer er det sikker, men tok de jeg vet ut fra hodet. Quark var visst for dyrt til at hele grunnkurs kunne få lisenser. Så her hentes lisenser fra serveren, er det tomt får man ikke startet programmet. :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...