diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 æææææ.. ble invitert på gåte konsert.. men gjett hvem som ikke har penger Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) æææææ.. ble invitert på gåte konsert.. men gjett hvem som ikke har penger du Endret 7. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 æææææ.. ble invitert på gåte konsert.. men gjett hvem som ikke har penger du Du trenger ikke gni det inn heller Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har heller ikke penger! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Alle er bortevekk fordi jeg er her Ja... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal dere i konfirmasjon i morra eller? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 PC'N er USTABIL!!! Jeg vil ikke formatere Det finnes ca. mange andre alternativer. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 PC'N er USTABIL!!! Jeg vil ikke formatere Det finnes ca. mange andre alternativer. Ja, du kan kjøpe mac. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 skal i konf i morra ja. Jeg har en 100lapp hvis noen vil låne Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Der å kjøpe Mac er det verste alternativet. Den beste er selvfølgelig å bruke anti-spyware/virusprogrammer, å ikke besøke skitne sider og å ikke klikke på mistenkelige linker du får fra folk på MSN Messenger. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvor er spenningen i det da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hei bitchez! Enda en kveld inne, foran pcen, alene. Riktig nok, kan vel ikke skylde på så mange andre enn meg selv. Blir vel til at jeg setter meg ned med en eller annen film eller ser to episoder Lost. -Teddy-, det mac er bra på tar det igjen i dårlig programvaretilbud og noen teite løsninger. Altså, Mac har mye genialt, men også mye som virker litt gammelt. Nå har ikke jeg prøvd nyeste OSX, og får sannsynligvis ikke gjort det heller, da skolen ikke er interessert i å kjøpe oppgraderingspakken ennå. Blir vel for dyrt med 35 maskiner som skal oppgraderes selv om det blir rabatter. Endret 7. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hoho. Var lite folk her naa ja. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dem kjem vel at nå som du er her.. Hvor har du vært forresten? Har ikke sett deg her i det siste. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Var på Øyern deltaet idag, så fiskeørn, hegre og masse andre fugler pluss en råtten gjedde i strandkanten som jeg knipset bilder av til kortet ble fullt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Nå har jeg vært i byen og sett Tolken. Det var en grei film, men langt fra en meget god film. Hva driver folkens med? Jeg spiser popcorn. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hoho. Var lite folk her naa ja. Hehe ja har ikke vaert online paa nesten 2uker. Er i danmark og skal vaere her en stund til. Var digg aa komme seg vekk altsaa. Savner dere saa mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg