valentino Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 sansynligvis ikke, men om du har en utenlandsbutikk i nærheten så har muligens de sånn. Wasabi fåes i 2 varianter som jeg vet om.... en ferdigblandet type på tube klar til bruk, og en i pulverform som du må røre ut selv. Det er den i pulverform som er best, men tuben er lettest. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) ...Da er det kanskje på tide å skifte nick? Skifte nick ? det går ? Jeg har Stian_A, jeg heter Stian, men ikke A, men L hehe Skal jeg spøre en mod. pent da eller ? Snart skal jeg spelle HL2 Deatmatch ! Gleder meg! 99%oppdatert ! ;D Endret 7. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Send mail til [email protected] Moderatorene kan ikke endre nick. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 OK, tror du dem endrer det ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvis du finner på en skikkelig god grunn så. Jeg ville ikke giddet ihvertfall... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Send mail til [email protected]Moderatorene kan ikke endre nick. Hvem har endra? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 2 svarte søppelsekker burde være nok til å få unna alt brask på rommet er det.. Iallefall en start. *Rydde* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) FY FAEN FOR EN DIGG DAG For det første, jeg ble dritfin på håret. Frisøren gjorde akkurat som jeg ville, og jeg ser skikkelig søt ut. For det andre, ble jeg bedt på date i dag. Kan dagen bli bedre? Endret 7. mai 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 ...Da er det kanskje på tide å skifte nick? Skifte nick ? det går ? Jeg har Stian_A, jeg heter Stian, men ikke A, men L hehe Skal jeg spøre en mod. pent da eller ? Hvordan bommer man på L og treffer A? De kunne omtrent ikke vært lengre fra hverandre... --- Thea: GG girlfriend. Ingenting som å bli skikkelig digg på håret, spesielt med tanke på hvor mye du faktisk har brukt. Jeg går utifra at RPP kommer? Jeg skal ihvertfall slenge opp noen bilder fra konfirmasjonen jeg var i, Steffy i dress = teh win. --- Ellers kan jeg ikke tro at jeg faktisk har fri imorgen òg, ingenting som en skikkelig langhelg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 FY FAEN FOR EN DIGG DAG For det første, jeg ble dritfin på håret. Frisøren gjorde akkurat som jeg ville, og jeg ser skikkelig søt ut. For det andre, ble jeg bedt på date i dag. Kan dagen bli bedre? Koselige greier. RPP? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 TSP: Borgerlig, siden det er lørdag? Han feirer i dag, drar i kirka i morgen. Er altså kristlig. Grønne roser. Nesten alle fargene er grønne/sølv (Sølv=Grått, men ser ut som sølv omtrent.) Perfekt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 FY FAEN FOR EN DIGG DAG For det første, jeg ble dritfin på håret. Frisøren gjorde akkurat som jeg ville, og jeg ser skikkelig søt ut. For det andre, ble jeg bedt på date i dag. Kan dagen bli bedre? RPP Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Alle er bortevekk fordi jeg er her Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 PC'N er USTABIL!!! Jeg vil ikke formatere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg