Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

sansynligvis ikke, men om du har en utenlandsbutikk i nærheten så har muligens de sånn.

Wasabi fåes i 2 varianter som jeg vet om.... en ferdigblandet type på tube klar til bruk, og en i pulverform som du må røre ut selv. Det er den i pulverform som er best, men tuben er lettest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...Da er det kanskje på tide å skifte nick?

Skifte nick ? det går ? Jeg har Stian_A, jeg heter Stian, men ikke A, men L hehe

Skal jeg spøre en mod. pent da eller ?

Snart skal jeg spelle HL2 Deatmatch ! Gleder meg! 99%oppdatert ! ;D

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar

FY FAEN FOR EN DIGG DAG :D

For det første, jeg ble dritfin på håret. Frisøren gjorde akkurat som jeg ville, og jeg ser skikkelig søt ut. ;)

For det andre, ble jeg bedt på date i dag.

Kan dagen bli bedre? :D

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
...Da er det kanskje på tide å skifte nick?

Skifte nick ? det går ? Jeg har Stian_A, jeg heter Stian, men ikke A, men L hehe

Skal jeg spøre en mod. pent da eller ?

Hvordan bommer man på L og treffer A? De kunne omtrent ikke vært lengre fra hverandre...

---

Thea: GG girlfriend. Ingenting som å bli skikkelig digg på håret, spesielt med tanke på hvor mye du faktisk har brukt. Jeg går utifra at RPP kommer? Jeg skal ihvertfall slenge opp noen bilder fra konfirmasjonen jeg var i, Steffy i dress = teh win.

---

Ellers kan jeg ikke tro at jeg faktisk har fri imorgen òg, ingenting som en skikkelig langhelg.

Lenke til kommentar
FY FAEN FOR EN DIGG DAG :D

For det første, jeg ble dritfin på håret. Frisøren gjorde akkurat som jeg ville, og jeg ser skikkelig søt ut. ;)

For det andre, ble jeg bedt på date i dag.

Kan dagen bli bedre? :D

Koselige greier.

RPP? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...