fy_pokkers Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 haha, er det bare meg eller får jeg alltid en av mine meningsløse 1-linjere i første post på en side? Bah.. Kanskje jeg skal skrive litt mer da? Har nettopp stått opp, skulle egentlig til the city med en tjej, men..MEN..Jeg er trøtt som fan og skal i teorien rekke å trene før klokka blir 9.. Jaaaa... Jeg er i ganske midt på treet humør nå, men er ikke helt sikker på hvorfor jeg ikke er i skikkelig godt humør(som vanlig? Nei? Guys?), men det for heller være sånn til ett eller anna oppmuntrende skjer Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Good moornin' duded and dudettes! At jeg faktisk leste ca 80 sider med so3 igår.. tyder ikke det på at jeg er mentalt skada? Vel nei. Men det er stor fare for at du er det nå Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 vell.. formen.. tja... ikke saa veldig bra.. Fysisk eller følelses messig? jeg satt oppe hos ccx og henne drev og sov.. Naa er det zelda for alle pengene.. Er litt kjipt og sitte alene naar man ikke har hjerte til og vekke noen.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Good moornin' duded and dudettes! At jeg faktisk leste ca 80 sider med so3 igår.. tyder ikke det på at jeg er mentalt skada? Jeg klarer jo ikke skummlese engang, fordi jeg ikke planlegger å gå glipp av noe det har samme effekten som såpeserier. hotel cæsar..osv Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Badger badger badger... (så fortsetter neste person) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 *digge sparks* Yeah, jeg rocker Tor. Hører du? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Badger badger badger... (så fortsetter neste person) badger badger. Eller min versjon campe campe campe campe campe AWP! AWP! campe campe campe campe campe AWP! AWP! campecampecampe osv.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 jeg satt oppe hos ccx og henne drev og sov.. Naa er det zelda for alle pengene..Er litt kjipt og sitte alene naar man ikke har hjerte til og vekke noen.. Eg hadde besudlet henne uansett om hun var våken eller ei. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 jeg satt oppe hos ccx og henne drev og sov.. Naa er det zelda for alle pengene..Er litt kjipt og sitte alene naar man ikke har hjerte til og vekke noen.. Eg hadde besudlet henne uansett om hun var våken eller ei. nasty Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 fyf... da Mario!! Det faar vaere grenser for hva man skal gjoere... Jeg vet hvor kjipt det somregel er og bli vekket saa jeg droppet det.. Men det er bare og vekke meg.. det har henne jo gjort mange ganger.. Men jeg har det med og sovne naar jeg driver og ser paa tv ogsaa. Men det er alltid koselig og vokne med en person sittende oppaa seg Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Men det er alltid koselig og vokne med en person sittende oppaa seg haha ja ikkesant? I like that! Men er ikke alltid jenter liker det når gutter gjør det samme med de da.. right? hehe Eller kanskje vi bare er for pinglete! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hva er SO for no? So er = Siste Ordet. Velkommen forresten Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Perversitet foran kvantitet! elns Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Men det er alltid koselig og vokne med en person sittende oppaa seg haha ja ikkesant? I like that! Men er ikke alltid jenter liker det når gutter gjør det samme med de da.. right? hehe Eller kanskje vi bare er for pinglete! Synd med det altsaa... men slike ting faar jeg egentlig bare leve med.. Men naa har jeg tatt med bra musikk her =) paa vei til og bygge opp en god mp3 samling igjen.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Haltan! Var det ikke du som bestile det nye Bobby Conn albumet? Jeg vil fremdeles ha! Hvorfor tar det så tid? (Alle som ikke sitter fast på top20 burde teste ut Conn.. Dere vet hvem dere er ) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 I see you b-real! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hi nvoetfiv . Må lese først før jeg kan poste =) Sitter å ser på bilder som er tatt på LAN'et i går. Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Bah...våken igjen. Skal ta å spille litt RvS for å komme i form. Kanskje ta en tur ut i dag. DOG: skjekk posten din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg