Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

haha, er det bare meg eller får jeg alltid en av mine meningsløse 1-linjere i første post på en side? Bah.. Kanskje jeg skal skrive litt mer da? Har nettopp stått opp, skulle egentlig til the city med en tjej, men..MEN..Jeg er trøtt som fan og skal i teorien rekke å trene før klokka blir 9.. Jaaaa... Jeg er i ganske midt på treet humør nå, men er ikke helt sikker på hvorfor jeg ikke er i skikkelig godt humør(som vanlig? Nei? Guys?), men det for heller være sånn til ett eller anna oppmuntrende skjer ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fyf... da Mario!! Det faar vaere grenser for hva man skal gjoere...

Jeg vet hvor kjipt det somregel er og bli vekket saa jeg droppet det.. Men det er bare og vekke meg.. det har henne jo gjort mange ganger.. Men jeg har det med og sovne naar jeg driver og ser paa tv ogsaa. Men det er alltid koselig og vokne med en person sittende oppaa seg :D

Lenke til kommentar
Men det er alltid koselig og vokne med en person sittende oppaa seg  :D

haha ja ikkesant? I like that! Men er ikke alltid jenter liker det når gutter gjør det samme med de da.. right? hehe Eller kanskje vi bare er for pinglete!

Synd med det altsaa... men slike ting faar jeg egentlig bare leve med..

Men naa har jeg tatt med bra musikk her =) paa vei til og bygge opp en god mp3 samling igjen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...