Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Så patetisk å starte å røyke i 6.-klasse! Jeg mener, alle sparker fotball og en eller to prøver å få tak i røyk.

Jeg har hatt en ganske spesiell oppvekst med harde og vanskelige omstendigheter.. Gjengvold var bare en naturlig del av hverdagen, og jeg som Norsk gutt kunne aldri føle meg trygg hverken på skolen eller i fritida! Orker ikke ramsa opp mer.. Men jeg angrer på røykinga, nå er det heldigvis bare litt festrøyking (bare Light-versjoner)!

Jeg begynte i 6., slutta i 7.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei! :cry:

Hadde akkurat laget til med 2 store pizzahorn, brus og chips. Satte meg ned foran PC'en med maten, tok en stor bit av pizzahornet, og kjente... ingenting.

Der var det tett i bihulene (elns) igjen...

INGENTING hjelper... Om jeg løper fort/tar meg ut fysisk løser det opp i et par minutter, har tenkt å gjøre det sånn at jeg kan få kjenne smaken av chipsen i det minste...

Lenke til kommentar
Så patetisk å starte å røyke i 6.-klasse! Jeg mener, alle sparker fotball og en eller to prøver å få tak i røyk.

Hvem starter å røyke i 6.?

De fleste jeg kjenner som røyker/har røykt begynte ihvertfall på ungdomsskolen.

mhm! Eller vent, en i klassa tok seg en røyk på dassen i 7. for å vise hvor tøff han var. Men ellers begynner vel de fleste på ungdoms skolen?

Lenke til kommentar

Yeheij, skal ned i byen med bestekameraten min på gratiskonsert å møte dama og to av hennes beste veninner! =D I loooove this day.. Ble helt desperat istad, har jo ikke møtt hu siden igår! :cry:

Bestekameraten min sa i telefonen "Jeg skal ihvertfall se de kline iløpet av de 3 timene!!".. MIDT I BYEN forran hennes veninner og min bestekamerat? Noen tips her? :p

Lenke til kommentar
De fleste begynner på ungdomsskolen, ja.. Men en del avhenger av miljøet du bor i!

nesten ingen som røyker her av gutter men av jenter der imot :roll:

Hvis de ikke Joiner røyketeamet blir de utestengt fra ''vennegjengen''. jeg har ihvertfall sett tilfeller der dette ha forekommet.

Jeg røyker ikke, jeg drikker ikke, Jeg går ikke med snusklatter under leppa, og jeg driver heller ikke med dop. sånn skal det være.

Lenke til kommentar
Passiv røyking er fælt ja, det morra mi har drevi med i nesten alle år inntill hu flytta seg ut hver gang hu tok seg en sneip..

Snus er derimot ekkelt å se på! :p

Synd at du ikke går rundt med speil? eller snuser du ikke...?

Leif er min beste venn

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar

Javel, nok om det, begge er skadelig, for ikke og snakke om dyrt, og ganske så stygt. Men det er tids fordriv og sosialt.

Jeg verken drikker , hører på slipknot, røyker, eller snuser, men jeg sitter endel foran skjermen, det er bunn og grunn fordi jeg ikke eier penger, og ikke moped. Og Ikke dame da, glisetryne har mange ;D

Lenke til kommentar
Javel, nok om det, begge er skadelig, for ikke og snakke om dyrt, og ganske så stygt. Men det er tids fordriv og sosialt.

Jeg verken drikker , hører på slipknot, røyker, eller snuser, men jeg sitter endel foran skjermen, det er bunn og grunn fordi jeg ikke eier penger, og ikke moped. Og Ikke dame da, glisetryne har mange ;D

Jeg hører ikke på slipknot lengere, prepubertal brøle/hyle-metal framført på en elendig måte.

Nå er det Pantera som gjelder :cool:

Lenke til kommentar
Nei! :cry:

Hadde akkurat laget til med 2 store pizzahorn, brus og chips. Satte meg ned foran PC'en med maten, tok en stor bit av pizzahornet, og kjente... ingenting.

Der var det tett i bihulene (elns) igjen...

INGENTING hjelper... Om jeg løper fort/tar meg ut fysisk løser det opp i et par minutter, har tenkt å gjøre det sånn at jeg kan få kjenne smaken av chipsen i det minste...

Du skulle prøvd Wasabi.. det er japansk pepperrot som brukes som krydder til bla. Sushi.

Bare å legge en liten klump på tunga så åpner det sansynligvis alt. Det som er gøy er at det er skikkelig sterkt, men det varer bare i 10 sec. så går det helt over. Ikke sånn som Chili som brenner i timesvis etter at du har spist det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...