Mr.SS Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 God Morgen folkens! Stod akkurat opp og har en høvding (1000kr) til overs som jeg ikke vet hva jeg skal bruke på. Noen som har et jævlig bra forslag? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du kan godt gi dem til meg, Mr.SS Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 God Morgen folkens! Stod akkurat opp og har en høvding (1000kr) til overs som jeg ikke vet hva jeg skal bruke på. Noen som har et jævlig bra forslag? harddisk. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dritt-Mp3 Creative Zen Touch er en synder som aldri skulle fått se solen skinne. Må nok levere den tilbake til komplett snart. Får litt over 2000 tilbake, så da blir det kos. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tyrkisk Peber er godt. Nam. Tyrkershot er bedre! Har ikke snusa på over 4 uker nå, så jeg føler meg stolt.. Men sprakk desverre! =/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 slipknot_fan, du får vel ikke penger igjen. Du får en ny eller reparert vare. Du må ha sendt inn gjenstanden til reperasjon tre ganger for samme type problem. F.eks at skjermen slutter å fungere. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tyrkisk Peber er godt. Nam. Tyrkershot er bedre! Har ikke snusa på over 4 uker nå, så jeg føler meg stolt.. Men sprakk desverre! =/ synd du sprakk da kan bli litt dyrt med snus. men det som er gøy med snus er at du blir god i cs. men til slutt blir jeg så svimmel at jeg kjøper feil gunner Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 slipknot_fan, du får vel ikke penger igjen. Du får en ny eller reparert vare. Du må ha sendt inn gjenstanden til reperasjon tre ganger for samme type problem. F.eks at skjermen slutter å fungere. :S Jeg vil ikke ha ny eller reparert spiller, jeg vil ha pengene tilbake. Jeg klarer meg med Min trofaste Creative Rhomba 128 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja, for DET er jo et mål i livet mener jeg! Snuse for å bli god i CS... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Vet, digg å spille CS da!! =D Ikke det at jeg blir så svimmel da.. Og ja, det blir dyrt.. 3-10 snus om dagen, uff og uff det blir dyrt det! Men det for bare være, så lenge dama aksepterer det kommer jeg nok ikke til å prøve å slutte igjen, for jeg vil nemlig ikke og da funker det jo ikke å slutte.. Edit: Ække et mål for meg fredrikrb, fant det bare ut etterhvert.. Og JEG er iallfall niendeklassing.. Greit nok, begynte i åttende.. Men må det etter røyking i hele 6-7...... Endret 7. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Forsiktig med slike utsagn, snart begynner aller 13-15 åringer som spiller cs med snus for å bli drit go. Spiser en pakke snus i timen for å bli pro! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hva mener du Neptun_, singel? Har vært det i 5 måneder nå da.. Og det kjenner deilig å endelig ha en å være glad i.. Hold kjeft. 16 år. http://www.sierra.com/resource/dynfile/box_shot/large/lslmcl_pc_large.jpg/URL] Spill og lær Det der spillet er driittdårlig.. De gamle larry spillene er 12374213704 ganger bedre.. Det der er jo bare masse mini spill. Endret 7. mai 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Uff, det er jo bare patetisk.. Men tror aldri "nybegynnere" kommer så langt at de får starta opp CS engang før de spyr! ;P Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Dagens dobbel... Endret 7. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg snuser ikke fast bare 2 ganger pr halvår max. Ikke for å bli god i cs heller Har ikke særlig lyst å begynne heller Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Så patetisk å starte å røyke i 6.-klasse! Jeg mener, alle sparker fotball og en eller to prøver å få tak i røyk. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Uff, det er jo bare patetisk.. Men tror aldri "nybegynnere" kommer så langt at de får starta opp CS engang før de spyr! ;P ssh.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Så patetisk å starte å røyke i 6.-klasse! Jeg mener, alle sparker fotball og en eller to prøver å få tak i røyk. Hvem starter å røyke i 6.? De fleste jeg kjenner som røyker/har røykt begynte ihvertfall på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg