ikkeno Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 EDIT2: Hvilket program må jeg ha for å kunne spille av en .avi-fil? Har Quicktime, Mediaplayer, Power DVD, Divx-player.... ?? Omtrent alle du nevner der kan spille av .avi.. Vertfall mediaplayer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja da var man i finstasen og skal ha den på store deler av dagen. Hørte jeg GNAGSÅR AS her eller? :\I det minste så er madammen her og kan sikkert bære lille meg hvis det trengs Samme her, minus madammen. Satser på å finne meg smårips i besøket. Damn så hott jeg er i dress. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 EDIT2: Hvilket program må jeg ha for å kunne spille av en .avi-fil? Har Quicktime, Mediaplayer, Power DVD, Divx-player.... ?? Omtrent alle du nevner der kan spille av .avi.. Vertfall mediaplayer Ingen av dem klarte det hvert fall Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ananas, fikk du til å laste ned Lost på irc? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 EDIT2: Hvilket program må jeg ha for å kunne spille av en .avi-fil? Har Quicktime, Mediaplayer, Power DVD, Divx-player.... ?? Omtrent alle du nevner der kan spille av .avi.. Vertfall mediaplayer Ingen av dem klarte det hvert fall Da er det nok ikke en avi fil. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 mornings folks ! sitter her med 1liter cola belegg inni kjæften *finne tannkosten* Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) FAENS FUGLER la meg ca. 3:00 i går etter en lang dag med guild wars, og gjett hva som skjer 05:15 ?! En hel gjeng med fugler bestemte seg for å holde konsert 10 meter fra vinduet mitt Damn birds!!! I'll get you - just you wait...!!! Jaja, da blir det vel mer GW på meg nå, da... Jeg spilte WoW til klokka 02, og fuglenen vekket meg klokka 07. Soft-Gun next ... Endret 7. mai 2005 av ewok Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 EDIT2: Hvilket program må jeg ha for å kunne spille av en .avi-fil? Har Quicktime, Mediaplayer, Power DVD, Divx-player.... ?? Omtrent alle du nevner der kan spille av .avi.. Vertfall mediaplayer Ingen av dem klarte det hvert fall Prøv http://www.videolan.org/vlc/. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 softgun god å ha når noe\noen er iriterende. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Om ikke WMP klarte .avi så tror jeg det er noe feil med en codec ellerno. Men som ewok sa, prøv vlc Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Er sikkert en uferdig .avi da.. Der klarer alltid VLC å hjelpe til.. (AnAnAs se linken som ewok postet) Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) EDIT2: Hvilket program må jeg ha for å kunne spille av en .avi-fil? Har Quicktime, Mediaplayer, Power DVD, Divx-player.... ?? Omtrent alle du nevner der kan spille av .avi.. Vertfall mediaplayer Ingen av dem klarte det hvert fall Prøv http://www.videolan.org/vlc/. Den burde funke. Edit: God morgen forresten... Endret 7. mai 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Nok vlc nå ! Jeg har akkurat fucka psu ! en gammel 500w Labtec for 1000spenn ! hoho, så kjører jeg 200w på maskin, sjekk specs ! Jeg har fått skoa mi alle sammen ! Adidas Suprstar LM, dem er fete Glisetryne, fikk du dama i sengs eller ? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Haha, stakkars!! Off, var litt tidlig å våkne 9 men gud så deilig det var å våkna med DEN følelsen av at du fikk deg verdens nydeligste dame dagen før! =D åja, bare gni det inn du! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har fått skoa mi alle sammen ! Adidas Suprstar LM, dem er fete Bilde? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvem i satans land er Glisetryne? Neida, jeg er nok ikke så opptatt av det som du tydeligvis er.. Om den tid kommer, så kommer det.. Hva mener du Neptun_, singel? Har vært det i 5 måneder nå da.. Og det kjenner deilig å endelig ha en å være glad i.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvem i satans land er Glisetryne? Deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg