Skurupu Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hmmm, skal vi se. Nå har jeg snakket med noen kompiser på MSN, og det viser seg at nærmest ALLE syntes hun var jævlig fin. Dessuten hadde hun klinet med en annen kar (halvveis kompis med meg, men jeg kjenner han egentlig ikke) på den forrige festen de var på. Så jeg veit ikke hva jeg skal si, jeg. Jeg får vell snakke med denne halvveiskompisen når jeg er edru, og heller ta kontakt med henne hvis det passer seg. Ellers er det fingrene av fatet, naturligvis. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 jaok... problemer i fylla ell??? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) FAENS FUGLER la meg ca. 3:00 i går etter en lang dag med guild wars, og gjett hva som skjer 05:15 ?! En hel gjeng med fugler bestemte seg for å holde konsert 10 meter fra vinduet mitt Damn birds!!! I'll get you - just you wait...!!! Jaja, da blir det vel mer GW på meg nå, da... Endret 7. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hoi... Ble litt av en natt i dag. Har nettopp kommet hjem fra en skikkelig bytur. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg får ikke lov til å spille CS pga jeg er for god Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 boooooooooooooooooooring SPille noe danilel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja da var man i finstasen og skal ha den på store deler av dagen. Hørte jeg GNAGSÅR AS her eller? :\ I det minste så er madammen her og kan sikkert bære lille meg hvis det trengs Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Glad jeg ikke kjenner noen som skal konfirmere seg. Nå skal jeg snart til frisøren, og deretter på trening. Hvis jeg får lånt 200 kr til i kveld, blir det sikkert byen. Hvis ikke, så blir jeg hjemme. Håper egentlig på å være hjemme, er ikke helt meg selv. Fy faen den LOST-episoden tar tid. Nå har den lastet hele natten, og er ikke ferdig enda. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Off, våkna idag og tenkte "Jeg MÅ ha drømt det igår!?".. Hææærlig! Idag må jeg pokker meg jobbe for MIN konf!! Jeg vil jo bare slæske.. Har konf i morra, så.. Jaja.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Usj, klarte ikke å sove lenger enn dette. Jeg trodde jeg hadde sovet for lite. Noen andre som opplever verdens verste forkjølelsessyndrom: Være tett i "gangene" rundt nese/øyne, og ikke kjenne verken smak eller lukt? Det er en pine! Håper det gir seg litt til i kveld, så jeg kjenner smaken av pizzaen.. Forresten, tid for å lese noen sider her, ser jeg av de 2 siste sidene... Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg våknet av en fugl som forvirret seg inn på rommet mitt. Måtte ta opp vinduet for å få den ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Haha, stakkars!! Off, var litt tidlig å våkne 9 men gud så deilig det var å våkna med DEN følelsen av at du fikk deg verdens nydeligste dame dagen før! =D Edit: Noen som vil dra et slag CS? Endret 7. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 God morgen alle sammen Våkner til kake og greier jeg, nam nam. Bursdagselskap er alltid morro å være med i Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Jeg vil også ha kake. Jeg er kakemonster nr.1 *sikle ved tanken* Så sitter jeg her med 0,1% fett yoghurten min. Not fair. EDIT: LOST-episoden jeg har lastet ned i HELE natt, ble disconnectet pga han jeg laster ned av. Llandari, hvis jeg ser deg på forumet i dag, skal du dø. EDIT2: Hvilket program må jeg ha for å kunne spille av en .avi-fil? Har Quicktime, Mediaplayer, Power DVD, Divx-player.... ?? Endret 7. mai 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Så sitter jeg her med 0,1% fett yoghurten min. Not fair. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Snork, den grelle PCen min re-starta når jeg spilte CS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg