Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 jo at huset ble rassert. Av hvem og hvorfor!? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 jo at huset ble rassert. Av hvem og hvorfor!? Sweet revenge Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 kompiser, hvorfor? nei alle var full, ingen va edru sånt skjer når man bader i boblebad med klær Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Man trenger ikke rasere hus fordet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 alle var full, ingen va edru Merkelig, det der. --- Det ble ikke en lang pause fra forumet, jeg tenker at jeg blir med fulltime i løpet av helgen. Vi håper å få ordnet opp i alt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det ble ikke en lang pause fra forumet, jeg tenker at jeg blir med fulltime i løpet av helgen. Vi håper å få ordnet opp i alt. Godt å høre Steffy *gi klem* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Det ble ikke en lang pause fra forumet, jeg tenker at jeg blir med fulltime i løpet av helgen. Bombe! Kaiern: Tusen takk. Du vet hvorfor. Nawta folkens, ny dag i morgen. Endret 7. mai 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har gamet i tre timer nå. Øyne...trenger...hvile... Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Nå tror jeg snart jeg legger med også... @Kaiern: Trist å høre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jepp, jeg også gitt.. Snakkes Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Pingler. Du skal legge deg selv jo, tøs. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 «Unreal Championship 2» fyller stuen med så mye testosteron at selv den skeiveste spiller vil bli straight. Artig sagt av Rune Fjeld Olsen i VG Jaja.. Går å legger meg. En smule trøtt nuh. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 oisann. Ble visst litt lang gaming på meg og Røvenskiold. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg kommer hjem fra en skikkelig fyllekule, hjemme hos en kompis nå. Jeg møtte ei jente jeg ble veldig betatt av, og jeg følte at vi hadde noe på gang. Men hun sa at siden jeg var russ (hun er ikke russ i år) så var jeg bare ute etter kongla (sex i skogen), men det var absolutt ikke sant. Så det ble ikke noe mer enn det. Jeg sa i hvert fall at jeg synes at hun var veldig fin, og hun sa det samme tilbake. Men så skal det sies at hun var veldig full, og jeg var/er ganske påvirket selv, så jeg for se hvor det havner. Uansett, god natt alle sammen! Jeg skal i hvert fall drømme søtt. </fyllepost> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg