Litejk Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er forelska jeg og, men det er ikke hun i meg..... Lenger.. Det suger det. Slutt mellom deg og Eline? Er nok det, ja så synd ass! hmm, nei og nei! Jeg er forelska, men aner ikke om hun jeg er det i liker meg! de er så hemmelighets fulle disse Fjortiss-jentene ass hehe :!: Men men, jeg sitter på msn å "flørter " med hu nå da hehe Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er forelska jeg og, men det er ikke hun i meg..... Lenger.. Det suger det. Slutt mellom deg og Eline? Er nok det, ja Nå ble jeg lei meg. vet ikke helt hva jeg skal si.. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Snakker om forelskelse; har dæven meg vært sammen med fruen i et år snart, noen gode tips til hvordan dagen kan feires? Gjør akkurat det dere gjorde for et år siden, hvis du husker det da.. Eller ta henne med på det stedet dere var, eller noe slikt... Blæ, litt dårlig fantasi i kveld. ---------------- Kan dere være så snill å ikke snakke om meg og Kaiern? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det var leit Kaiern. Ueland: Litt sent nå kanskje, men en kinotur og en fin restaurant hadde vel fruen satt pris på? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 så synd ass! hmm, nei og nei! Jeg er forelska, men aner ikke om hun jeg er det i liker meg! de er så hemmelighets fulle disse Fjortiss-jentene ass hehe :!: Men men, jeg sitter på msn å "flørter " med hu nå da hehe MSN flørting er IKKE bra nokk da Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg vil spille battlefield igjen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 så synd ass! hmm, nei og nei! Jeg er forelska, men aner ikke om hun jeg er det i liker meg! de er så hemmelighets fulle disse Fjortiss-jentene ass hehe :!: Men men, jeg sitter på msn å "flørter " med hu nå da hehe MSN flørting er IKKE bra nokk da nett nå ja, er med a på fridtida å da :/ men nett nå snakker jeg med hu på msn sannt!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 @kd: Er nok ikke sent enda men Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg vil spille battlefield igjen Så gjør det da... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Lurer på når jeg får meg dame. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) @kd: Er nok ikke sent enda men Kino og restaurant nå? Tenkte det var litt sent. Jaja, håper du finner på noe da. Oooh, det skal bli digg å ha et stevnemøte med sengen min! Sov godt. Endret 6. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg vil spille battlefield igjen Battlefield suger. Poteter er kulere Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Oooh, det skal bli digg å ha et stevnemøte med sengen min!Sov godt. Just you, the bed, your right hand and paper. And of course - The Magick Stick! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Oooh, det skal bli digg å ha et stevnemøte med sengen min!Sov godt. Just you, the bed, your right hand and paper. And of course - The Magick Stick! Nei, bare meg, puta og dyna. Threesome. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Oooh, det skal bli digg å ha et stevnemøte med sengen min!Sov godt. Just you, the bed, your right hand and paper. And of course - The Magick Stick! Nei, bare meg, puta og dyna. Threesome. får ikke madrassen være med? jaja. ditt valg. Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 /[etallica' date=06/05/2005 : 23:46] Jeg vil spille battlefield igjen Battlefield suger. Poteter er kulere Kjeft! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nei, bare meg, puta og dyna. Threesome. Gnikke-metoden ja. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 får ikke madrassen være med?jaja. ditt valg. Har revurdert saken nå, og den har fått invilget søknaden. 'night. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg