Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GUD så forelska jeg er nå!! Har hatt en PERFEKT dag.. =D

Først var jeg ute med å hu jeg var på dealern med og vi somla litt rundt i byen, og så skulle jeg på forestilling med Ylvis i teateret med en kamerat kl. 19.00.. Og RETT rundt hjørnet til teateret ble vi stående å kline inni ei tom bakgate!! :love: Jeg har ALDRI vært så forelska før.. Det er så digg å sleppe å være opptatt av detaljene.. Hu er 5cm høyere enn meg, men det er liksom ikke no problem! *LeverPåEnEgenSkyOfLove* :p

nahh.. Slemming. Du gjør meg missunnelig.

Lenke til kommentar
GUD så forelska jeg er nå!! Har hatt en PERFEKT dag.. =D

Først var jeg ute med å hu jeg var på dealern med og vi somla litt rundt i byen, og så skulle jeg på forestilling med Ylvis i teateret med en kamerat kl. 19.00.. Og RETT rundt hjørnet til teateret ble vi stående å kline inni ei tom bakgate!! :love: Jeg har ALDRI vært så forelska før.. Det er så digg å sleppe å være opptatt av detaljene.. Hu er 5cm høyere enn meg, men det er liksom ikke no problem! *LeverPåEnEgenSkyOfLove* :p

nahh.. Slemming. Du gjør meg missunnelig.

Me too.

Lenke til kommentar
skulle gjerne ha gjort det, hadde det ikke vært får at foreldra mine har kontroll over konton min...netopp krangla over det..har jo nok ting på rommet til og fylle en hel leilighet så det er det ingen fare med..heh, også må jeg inrømme at jeg har bare råd til 4mnd, men da får jeg vel skaffe meg jobb...får vel flytte til høsten...

Tenåring == kranglig, kommer forøvrig ingen vei med flytting med forledrene dine går med på det, da de er dine "beskyttere" inntil du er 18. Hvis alt er så forferdelig får du vurdere et år på internatskole elns til å slappe litt av.

Krangling er og blir en del av hverdagen, uansett om man flytter eller ikke.

Snakker om forelskelse; har dæven meg vært sammen med fruen i et år snart, noen gode tips til hvordan dagen kan feires? :hmm:

Kan herved og bekrefte at Sverige er billig, 1.6 Kg med ren sjokolade til 45,- :dontgetit:

Glisevask: Hvorfor skulle det vært et problem?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...