Lufen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Faen, ingenting å gjøre på en Lørdag, men, men... Det går nok greit. Ettersom at jeg er usosial. er nå fredag i dag da men Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har jo selvfølgelig testet det littegrann også! Men når kulda setter inn veit du.... Enda en som har glemt å sette klokka til sommertid? Se ut, det er ikke snø nå. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er det noen som kan anbefale et pc-spill? Jeg kjeeeeeeeder meg, og bruker fritiden min til å sitte på..........Forum Farcry, driver på å spille det nå! er digg har spillt det før da men, det er lissom drit morro nå og! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Faen, ingenting å gjøre på en Lørdag, men, men... Det går nok greit. Ettersom at jeg er usosial. er nå fredag i dag da men Er det fredag? Åja. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Faen, ingenting å gjøre på en Lørdag, men, men... Det går nok greit. Ettersom at jeg er usosial. er nå fredag i dag da men haha, kicka ikke litt på at han sa lørdag engang... Sånne langhelger, og egentlig hvilken som helst annen frisak, ødelegger hodet mitt... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Nå skal jeg sove, sliten etter en lang dag! Natta. Edit: AnAnAs ber om piratkopiert materiale, og dere hjelper henne? Endret 6. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Når er det man pleier å flytte hjemme fra? jeg er faen meg dritt lei de jævla pikk foreldra som henger over meg og ikke gjør annet en å KLAAAGEEEE!!!!!!!!! er det mye styr og flytte hjemmefra? regner med at jeg flytter når jeg ser 16-17...men det er jo så lenge til! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Når er det man pleier å flytte hjemme fra? jeg er faen meg dritt lei de jævla pikk foreldra som henger over meg og ikke gjør annet en å KLAAAGEEEE!!!!!!!!! er det mye styr og flytte hjemmefra? regner med at jeg flytter når jeg ser 16-17...men det er jo så lenge til! Du kan nok bare glemme å få flytte ut når du er 14-15 år gammel. Lev med det, som de fleste andre ungommer. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 No er det sann diger skrift på f.eks nederst der navna på dei som er inne på ditte innlegget siste ordet 3. Kan eg ha komt borti noke på tastaturet. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Når er det man pleier å flytte hjemme fra? jeg er faen meg dritt lei de jævla pikk foreldra som henger over meg og ikke gjør annet en å KLAAAGEEEE!!!!!!!!! er det mye styr og flytte hjemmefra? regner med at jeg flytter når jeg ser 16-17...men det er jo så lenge til! Du kan nok bare glemme å få flytte ut når du er 14-15 år gammel. Lev med det, som de fleste andre ungommer. De fleste andre lever ikke under slike forhold som forekommer i dette huset! Men går det ann å flytte når man er 17 da? det er jo "bare" 1,5år til da... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Herregud, nå går jeg snart og legger meg. Skjønner meg ikke på folk som gjør dette hver helg; jeg hadde gått på veggen. Tydeligvis er det begrenset hvor mye jeg klarer å underholde meg selv. Paroa: Hvis det er så ille, kan du jo bare flytte ut. Venninnen min flyttet ut da hun var 15, og hun er nå et sterkt og selvstendig menneske. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Herregud, nå går jeg snart og legger meg. Skjønner meg ikke på folk som gjør dette hver helg; jeg hadde gått på veggen. Tydeligvis er det begrenset hvor mye jeg klarer å underholde meg selv. Gjør hva? Sånn som de fleste her? Vanesak. Jeg personlig hadde en koselig natt, det får holde for det neste året. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Faen, ingenting å gjøre på en Lørdag, men, men... Det går nok greit. Ettersom at jeg er usosial. Er det ikke fredag i dag? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hoho, drev med sykkelrafting i bekken i skogen her i dag. Ute - Verdens beste sted. Og sykkelrafting, det er?? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Og sykkelrafting, det er?? Han sykkla vel nedover bekken, altså bekkerafting men med sykkel Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 http://finn.no/finn/bap/object;pdc=1115413...v6442609&pos=55 La oss si at jeg skal kjøpe den Dior-vesken. Hva er lurest fremgangsmåte angående betaling? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 La oss si at jeg skal kjøpe den Dior-vesken. Hva er lurest fremgangsmåte angående betaling? Oppkrav, så ser du hva som er i pakken før du betaler. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 GUD så forelska jeg er nå!! Har hatt en PERFEKT dag.. =D Først var jeg ute med å hu jeg var på dealern med og vi somla litt rundt i byen, og så skulle jeg på forestilling med Ylvis i teateret med en kamerat kl. 19.00.. Og RETT rundt hjørnet til teateret ble vi stående å kline inni ei tom bakgate!! Jeg har ALDRI vært så forelska før.. Det er så digg å sleppe å være opptatt av detaljene.. Hu er 5cm høyere enn meg, men det er liksom ikke no problem! *LeverPåEnEgenSkyOfLove* Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Paroa: Hvis det er så ille, kan du jo bare flytte ut. Venninnen min flyttet ut da hun var 15, og hun er nå et sterkt og selvstendig menneske. skulle gjerne ha gjort det, hadde det ikke vært får at foreldra mine har kontroll over konton min...netopp krangla over det..har jo nok ting på rommet til og fylle en hel leilighet så det er det ingen fare med..heh, også må jeg inrømme at jeg har bare råd til 4mnd, men da får jeg vel skaffe meg jobb...får vel flytte til høsten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg