Fredrik Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Si fra når du er på veien med en 323 GT-R, paroa, sånn at jeg rekker å ringe politiet og komme meg til helvete bak noen vegger. EDIT: 323 GT-R er overpriset. Endret 6. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Egentlig ikke. Men sier alltid; aahh reeen og peeeen. Men det er jo teit Nå må jeg tisse veldig.. snakk om skrik etter oppmerksomhet først dusj, nå tissing...ermn....hmmm ok Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hvorfor i helvete har ikke jeg vært ''i form'' de siste ukene?!?! Har hatt vondt i hodet, vondt i høyre ''øyeregion'' og hetetokter. HYYYYYYLLLL. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Si fra når du er på veien med en 323 GT-R, paroa, sånn at jeg rekker å ringe politiet og komme meg til helvete bak noen vegger. EDIT: 323 GT-R er overpriset. overprisa? Har du noen dårlige erfaringer med sjåfører av denne bilen siden du skal ringe politiet og komme meg til helvete bak noen vegger.... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har foresten fått ny avatar. noen som ser hvem det er? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Seriøst, hvordan finner dere LOST-episodene? Limewire finner ingen episoder Kanskje jeg bare er dårlig til å finne... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Seriøst, hvordan finner dere LOST-episodene? Limewire finner ingen episoder Kanskje jeg bare er dårlig til å finne... tja...du kan jo spørre kammeraten min som heter dc++...veldig fin fyr som gir meg det jeg vil ha..uten å protestere engang Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Nå er snart batteriene til kameraet ladet opp. Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av "blide meg". EDIT: Må nesten vise dere de nye skoene også. Endret 6. mai 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Eline Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 EDIT: Må nesten vise dere de nye skoene også. Ååå... Sko.. De MÅ du ta bilde av Jeg har lyst på nye sko, jeg og! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Nå er snart batteriene til kameraet ladet opp. Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av "blide meg". EDIT: Må nesten vise dere de nye skoene også. Du må nesten det ja. (Btw, Lost finner du på TvNorge hver onsdag ) Endret 6. mai 2005 av Llandari Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (Btw, Lost finner du på TvNorge hver onsdag ;-) ) Jada masa, men jeg vil se alle nå. Jeg gikk inn på den siden som ble sendt i PM, men jeg vil se 16 og utover. Skal det være så vanskelig å tilfredsstille en jente med LOST-episoder uten at jeg må knote så jææævla mye? Trodde vi hadde kommet lengre i 2005... Dumme internett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jada masa, men jeg vil se alle nå. Jeg gikk inn på den siden som ble sendt i PM, men jeg vil se 16 og utover. Skal det være så vanskelig å tilfredsstille en jente med LOST-episoder uten at jeg må knote så jææævla mye? Trodde vi hadde kommet lengre i 2005... Dumme internett. Innfinn deg i Skien innen tjue minutter så kan jeg se LOST med deg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Gjør det på irc Ananas Hvilken irc-kanal da? Føler at den tiden jeg kommer til å bruke på å finne en LOST-episode blir som å vente til onsdag Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) #saman med info lengre nede blei dette brudd på punkt 8 i retninglsinjne# Endret 7. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) #bortevekk med punkt8 bruddet Ok, er der nå. Then what? Endret 7. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hm..du må skrive en eller annen "kode" som jeg ikke husker...Prøv å spør noen av de som er der Endret 6. mai 2005 av Camron Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) #blei eit lite brudd på punkt 8 i retningslinjene dette# Endret 7. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Skjønner meg ikke på IRC. Så utrlolig forvirrende. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg