Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Si fra når du er på veien med en 323 GT-R, paroa, sånn at jeg rekker å ringe politiet og komme meg til helvete bak noen vegger. :)

EDIT: 323 GT-R er overpriset.

overprisa? Har du noen dårlige erfaringer med sjåfører av denne bilen :D siden du skal ringe politiet og komme meg til helvete bak noen vegger.... :p

Lenke til kommentar
Seriøst, hvordan finner dere LOST-episodene? Limewire finner ingen episoder :shrug: Kanskje jeg bare er dårlig til å finne...

tja...du kan jo spørre kammeraten min som heter dc++...veldig fin fyr som gir meg det jeg vil ha..uten å protestere engang :p

Lenke til kommentar
:blush:

Nå er snart batteriene til kameraet ladet opp. Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av "blide meg".  :p

EDIT: Må nesten vise dere de nye skoene også.  :D

Du må nesten det ja.

(Btw, Lost finner du på TvNorge hver onsdag ;) )

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
(Btw, Lost finner du på TvNorge hver onsdag ;-) )

Jada masa, men jeg vil se alle nå. Jeg gikk inn på den siden som ble sendt i PM, men jeg vil se 16 og utover. Skal det være så vanskelig å tilfredsstille en jente med LOST-episoder uten at jeg må knote så jææævla mye? Trodde vi hadde kommet lengre i 2005... :p Dumme internett.

Lenke til kommentar
Jada masa, men jeg vil se alle nå. Jeg gikk inn på den siden som ble sendt i PM, men jeg vil se 16 og utover. Skal det være så vanskelig å tilfredsstille en jente med LOST-episoder uten at jeg må knote så jææævla mye? Trodde vi hadde kommet lengre i 2005... :p Dumme internett.

Innfinn deg i Skien innen tjue minutter så kan jeg se LOST med deg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...