Jubelsau Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg hater denne nye fargeavatarmoten. Da er vi to Og 3 folk som ikke er teite 4 Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Noen som vet om et sted jeg kan hoste en 50mb filmsnutt som i tillegg har ftp-støtte? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Noen som vet om et sted jeg kan hoste en 50mb filmsnutt som i tillegg har ftp-støtte? Spør i "Nett-Tjenester" kategorien. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg hater denne nye fargeavatarmoten. Ja faen asså...hvem tosk begynte med dette? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har fargeavatar! De som ikke liker dem, er bare misunnelige! Hey, Don't be smart, be a retard! Jeg må finne et sted til et kjøleskap her. Blir trangt, men det får jeg tåle. Blir litt som en cockpit, med alt innen en armlengde. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ah crap! Glemte "support"-saken. Hold your fire. Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg hater denne nye fargeavatarmoten. Da er vi to Og 3 folk som ikke er teite 4 5. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Huff, hele morgendagen kommer til å gå bort til konfirmasjonen. The sucky day :\ da slapp vi deg imorra...ahh Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg søker herved om å bli moderator. Jeg kan love følgende: Alle med fargeavatar vil få ferie på to uker, og avataren vil bli slettet, og Flodhest vil bli permbannet Telletråder = permban Support = permban Feilposting = 10% Skrivefeil = advarsel, 10% hvis det skjer igjen Vote for me. Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg søker herved om å bli moderator. Jeg kan love følgende:Alle med fargeavatar vil få ferie på to uker, og avataren vil bli slettet, og Flodhest vil bli permbannet Telletråder = permban Support = permban Feilposting = 10% Skrivefeil = advarsel, 10% hvis det skjer igjen Vote for me. go SteffyBoy! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg søker herved om å bli moderator. Jeg kan love følgende:Alle med fargeavatar vil få ferie på to uker, og avataren vil bli slettet, og Flodhest vil bli permbannet Telletråder = permban Support = permban Feilposting = 10% Skrivefeil = advarsel, 10% hvis det skjer igjen Vote for me. Du kommer sikkert kjempe langt når du sikkert hadde kasta ut 93% av hw.no sine brukere... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Huff, hele morgendagen kommer til å gå bort til konfirmasjonen. The sucky day :\ da slapp vi deg imorra...ahh Vel, du er her forsatt så er plenty av folk igjen til å redde verden. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Fy faen så mye fett og billig jeg har funnet i dag. Har kjøpt meg seks topper til bare 600 kr og nye sko til 300 For noen kupp! Skal også endelig få dra til frisøren, mamma betalte 1400 på forskudd i dag. Gleder meg til endelig få orden i håret mitt. Denne helgen har jeg dessverre nok med skolearbeid, så skal sitte inne både i dag og i morgen. Men neste helg reiser mamma til Barcelona for noen uker, så da blir det liv Skal nok henge her på forumet i kveld, så håper noen andre også skal være hjemme? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Wee! Kjøpte 200 vannballonger på Lidl i dag! Kostet 9,- for hundre ballonger. Endret 6. mai 2005 av Laman Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg liker ikke helt den fargeavatarmoten selv, men allikevel slengte jeg inn et forslag til nye nå nettopp .... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Fy faen så mye fett og billig jeg har funnet i dag. Har kjøpt meg seks topper til bare 600 kr og nye sko til 300 For noen kupp! Skal også endelig få dra til frisøren, mamma betalte 1400 på forskudd i dag. Gleder meg til endelig få orden i håret mitt. 1400 for å klippe håret? W T M F? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 hellau folks!! sýtter og leser lýtt ý traadene her om hva dere har syslet med sýste uken!skal i veý paa tyrkisk aften naa...saa er det tilbake og pakke og ta turen hjemover til norge.skal bli godt aa komme hjem!! haaper alle har det supert!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kos deg og sørg for at du får med nok stash igjennom tollen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg