Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fargeavatar! De som ikke liker dem, er bare misunnelige! :wee:

Hey, Don't be smart, be a retard! :wee:

:mrgreen:

Jeg må finne et sted til et kjøleskap her. Blir trangt, men det får jeg tåle. Blir litt som en cockpit, med alt innen en armlengde. :p

Lenke til kommentar

Jeg søker herved om å bli moderator. Jeg kan love følgende:

Alle med fargeavatar vil få ferie på to uker, og avataren vil bli slettet, og Flodhest vil bli permbannet

Telletråder = permban

Support = permban

Feilposting = 10%

Skrivefeil = advarsel, 10% hvis det skjer igjen

Vote for me.

Lenke til kommentar

Alle med fargeavatar vil få ferie på to uker, og avataren vil bli slettet, og Flodhest vil bli permbannet

Telletråder = permban

Support = permban

Feilposting = 10%

Vote for me.

go SteffyBoy!

Lenke til kommentar

Telletråder = permban

Support = permban

Feilposting = 10%

Vote for me.

Du kommer sikkert kjempe langt når du sikkert hadde kasta ut 93% av hw.no sine brukere...

Lenke til kommentar

Fy faen så mye fett og billig jeg har funnet i dag. Har kjøpt meg seks topper til bare 600 kr og nye sko til 300 :dontgetit: For noen kupp! :) Skal også endelig få dra til frisøren, mamma betalte 1400 på forskudd i dag. Gleder meg til endelig få orden i håret mitt. :D

Denne helgen har jeg dessverre nok med skolearbeid, så skal sitte inne både i dag og i morgen. Men neste helg reiser mamma til Barcelona for noen uker, så da blir det liv :D Skal nok henge her på forumet i kveld, så håper noen andre også skal være hjemme? :)

Lenke til kommentar
Fy faen så mye fett og billig jeg har funnet i dag. Har kjøpt meg seks topper til bare 600 kr og nye sko til 300 :dontgetit: For noen kupp! :) Skal også endelig få dra til frisøren, mamma betalte 1400 på forskudd i dag. Gleder meg til endelig få orden i håret mitt. :D

1400 for å klippe håret? W T M F?

Lenke til kommentar

hellau folks!!

sýtter og leser lýtt ý traadene her om hva dere har syslet med sýste uken!skal i veý paa tyrkisk aften naa...saa er det tilbake og pakke og ta turen hjemover til norge.skal bli godt aa komme hjem!!

haaper alle har det supert!! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...