Bruker-33331 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Edit: Volcov, btw det ble en 20pk prince mild på meg idag dagen er redda hehe Mild? M I L D ? Ikke sterk? Ikke rich taste? *Ser ut som om jakko er utenfor døra og banker på* plzman, skal ikke røyke lungene ihjel heller syns vanlig prince smaker litt .....rart heh. og ikke mer Rød Marlboro. den er HVERTFALL bad. Alså, ikke at jeg røyker nå lengre da.. Det gikk vekk når jeg ble 15 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Edit: Volcov, btw det ble en 20pk prince mild på meg idag dagen er redda hehe Mild? M I L D ? Ikke sterk? Ikke rich taste? *Ser ut som om jakko er utenfor døra og banker på* plzman, skal ikke røyke lungene ihjel heller syns vanlig prince smaker litt .....rart heh. og ikke mer Rød Marlboro. den er HVERTFALL bad. Da tror jeg du skal prøve Marlboro light. Den er så light at du ikke kjenner noen verdens ting Du har sikkert prøvd den. Den er ikke god, men den er jævli mild. Hva med Menthol? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) iiikkk, dobbelpost Endret 6. mai 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Blehbleh. Idag er det faktisk deilig ute. Ifordhold til igår. Jeg skal også ut å møte en kjekk kar; Lønninga mi! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Edit: Volcov, btw det ble en 20pk prince mild på meg idag dagen er redda hehe Mild? M I L D ? Ikke sterk? Ikke rich taste? *Ser ut som om jakko er utenfor døra og banker på* plzman, skal ikke røyke lungene ihjel heller syns vanlig prince smaker litt .....rart heh. og ikke mer Rød Marlboro. den er HVERTFALL bad. Da tror jeg du skal prøve Marlboro light. Den er så light at du ikke kjenner noen verdens ting Du har sikkert prøvd den. Den er ikke god, men den er jævli mild. Hva med Menthol? Næh, Camel eller Lucky strike.. kjenner ikke noe. Endret 6. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Da fikk jeg nøkkelen til skolen *vente i spenning på skaderapporten* Endret 6. mai 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Edit: Volcov, btw det ble en 20pk prince mild på meg idag dagen er redda hehe Mild? M I L D ? Ikke sterk? Ikke rich taste? *Ser ut som om jakko er utenfor døra og banker på* plzman, skal ikke røyke lungene ihjel heller syns vanlig prince smaker litt .....rart heh. og ikke mer Rød Marlboro. den er HVERTFALL bad. Da tror jeg du skal prøve Marlboro light. Den er så light at du ikke kjenner noen verdens ting Du har sikkert prøvd den. Den er ikke god, men den er jævli mild. Hva med Menthol? Barclay Mentol = digg Dunhill Mentol = uber digg Marlboro Light = ok Marlboro Red = sjukt bad Prince Red = sjukt bad Prince Mild = ok Dunhill = lovely Lucky Strike = dårlig hals, men lovely Barclay vanlig = good Camell = digg Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 so3 når nye høyder Mhm, vi har fått julenissen på besøk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Camell = digg Camel med 1 L! Men er digg ja Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 God Morgen .Skjønner meg ikke på folk som står opp så himla sent... Heh. Bare vent til du kommer i puberteten unge ehh ... gutt. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 God Morgen .Skjønner meg ikke på folk som står opp så himla sent... Heh. Bare vent til du kommer i puberteten unge ehh ... gutt. *host**hark*BULLSHIT*host**hark* Jeg har alltid syntes det var dritt å stå opp tidlig Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 På tide å komme seg i dusjen kanskje.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Brrr.... fryser her. Trodde ikke man skulle gjøre det innendørs på denne tiden av året.... Jaja, får skru på varmovnen da.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 På tide å komme seg i dusjen kanskje.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 jEg HaR DEn TøFFeSTe AvAtArEn!!!!!11111!!!11!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Artig måte å komme ut av skapet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg