Aalton Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hvorfor kikkert når man har teleskop Nå skal jeg pakke og reise det er i dag leenge siden jeg besøkte So3 *skammeseg* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 haha.. jeg har problemer med å puste. *sommerfugler i magen* Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Du skal ha en sabla bra kikkert hvis du skal se fra Vest-Agder, til Oslo. Næh, det er jo bare å bruke World Wind. Last ned fra NASA Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Gratulerer med dagen, Volcov! *kosepå* Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kan du tro det? Min "flodhestavatar" ble ikke godkjent. dritt.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Den er ikke ekte om det ikke er flodhest som har laget den. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) vet jo det da, men jeg kunne vel blitt GODKJENT!!!! edit: som en fin en lissom.... Men den var visst ikke det heller... Endret 6. mai 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 haha.. jeg har problemer med å puste. *sommerfugler i magen* Ka skjer? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei Lurte bare på om noen her visste om det er helligdag i morgen!? Må vite om jeg kan handle i morgen, eller om jeg må ta handelen i dag! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 haha.. jeg har problemer med å puste. *sommerfugler i magen* Ka skjer? Skal snart ut og treffe en kjekkas *varm i ansiktet* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 *klasse en våt klut i trynet på* So... Jeg sløser med dagene som vanlig. Skal dusje snart, så er det vel frokost. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei Lurte bare på om noen her visste om det er helligdag i morgen!? Må vite om jeg kan handle i morgen, eller om jeg må ta handelen i dag! lørdag er vanlig dag...søndag er Frigjøringsdagen 1945 og er en helligdag...tror jeg da.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 *klasse en våt klut i trynet på* So... Jeg sløser med dagene som vanlig. Skal dusje snart, så er det vel frokost. takk. tror jeg må ha litt mer vann i trynet *varm fremdeles* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Da fikk jeg nøkkelen til skolen Hihi Skal arrangere skole linking nå om få strakser Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Edit: Volcov, btw det ble en 20pk prince mild på meg idag dagen er redda hehe Mild? M I L D ? Ikke sterk? Ikke rich taste? *Ser ut som om jakko er utenfor døra og banker på* Endret 6. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei Idag skal jeg vaske, konf til Søndag! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Edit: Volcov, btw det ble en 20pk prince mild på meg idag dagen er redda hehe Mild? M I L D ? Ikke sterk? Ikke rich taste? *Ser ut som om jakko er utenfor døra og banker på* plzman, skal ikke røyke lungene ihjel heller syns vanlig prince smaker litt .....rart heh. og ikke mer Rød Marlboro. den er HVERTFALL bad. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 HeiIdag skal jeg vaske, konf til Søndag! Ah, kjenner flere som konfimeres på søndag Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 HeiIdag skal jeg vaske, konf til Søndag! Ah, kjenner flere som konfimeres på søndag Jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg