Suppelars2k Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 kjøper denne jeg Like fin som asbest. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sov godt alle sammen, legger meg nå! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 nå kommer vel B|Real med "ja, det var på tide..." eller noe... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ja, det gjør han vel. Jeg legger meg. God natt, søtnoser! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 God Morgen . Skjønner meg ikke på folk som står opp så himla sent... Nå skal jeg lage konfirmasjonssang og finne gode vitser til min egen konfirmasjon . Det samme gjorde jeg til min søsters også. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) ²° <-- B***H, im gonna rape you on saturday, you C**T :D "Me love you loooong time" Edit: Volcov, btw det ble en 20pk prince mild på meg idag dagen er redda hehe Endret 6. mai 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bra Thea *klemmepå*Du fortjener det! Jippi, jeg er så flink Har ikke ringt, sendt melding og ikke tenkt så mye på han heller. Det er bare når jeg er alene jeg føler trang til å ringe han.Dro hjem fra venninnen min halv ti, fordi jeg hadde glemt p-pillene mine hjemme. Når hun våkner lurer hun sikkert på hvor jeg er Men nå skal jeg lage gelè, det må være det beste som finnes i verden Også skal jeg få litt farge på kroppen i hagen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Bra Thea *klemmepå*Du fortjener det! Jippi, jeg er så flink Har ikke ringt, sendt melding og ikke tenkt så mye på han heller. Det er bare når jeg er alene jeg føler trang til å ringe han.Dro hjem fra venninnen min halv ti, fordi jeg hadde glemt p-pillene mine hjemme. Når hun våkner lurer hun sikkert på hvor jeg er Men nå skal jeg lage gelè, det må være det beste som finnes i verden Også skal jeg få litt farge på kroppen i hagen *finne frem kikkerten* Endret 6. mai 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
nitja Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) *stor bursdagsklem til Volcov* Gratulerer med dagen EDIT: Leifern.. Endret 6. mai 2005 av qeezy Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bra Thea *klemmepå*Du fortjener det! Jippi, jeg er så flink Har ikke ringt, sendt melding og ikke tenkt så mye på han heller. Det er bare når jeg er alene jeg føler trang til å ringe han.Dro hjem fra venninnen min halv ti, fordi jeg hadde glemt p-pillene mine hjemme. Når hun våkner lurer hun sikkert på hvor jeg er Men nå skal jeg lage gelè, det må være det beste som finnes i verden Også skal jeg få litt farge på kroppen i hagen *finne frem kikkerten* Du skal ha en sabla bra kikkert hvis du skal se fra Vest-Agder, til Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg