Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God Morgen :D .

Skjønner meg ikke på folk som står opp så himla sent...

Nå skal jeg lage konfirmasjonssang og finne gode vitser til min egen konfirmasjon :w00t: .

Det samme gjorde jeg til min søsters også.

Lenke til kommentar
Bra Thea *klemmepå*

Du fortjener det!

Jippi, jeg er så flink :) Har ikke ringt, sendt melding og ikke tenkt så mye på han heller. Det er bare når jeg er alene jeg føler trang til å ringe han.Dro hjem fra venninnen min halv ti, fordi jeg hadde glemt p-pillene mine hjemme. Når hun våkner lurer hun sikkert på hvor jeg er :p Men nå skal jeg lage gelè, det må være det beste som finnes i verden :love: Også skal jeg få litt farge på kroppen i hagen :D

Lenke til kommentar
Bra Thea *klemmepå*

Du fortjener det!

Jippi, jeg er så flink :) Har ikke ringt, sendt melding og ikke tenkt så mye på han heller. Det er bare når jeg er alene jeg føler trang til å ringe han.Dro hjem fra venninnen min halv ti, fordi jeg hadde glemt p-pillene mine hjemme. Når hun våkner lurer hun sikkert på hvor jeg er :p Men nå skal jeg lage gelè, det må være det beste som finnes i verden :love: Også skal jeg få litt farge på kroppen i hagen :D

*finne frem kikkerten*

:tease:

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Bra Thea *klemmepå*

Du fortjener det!

*finne frem kikkerten*

:tease:

Du skal ha en sabla bra kikkert hvis du skal se fra Vest-Agder, til Oslo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...