Sovietpig Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Og, jeg håper ikke du tror alle er fjorten her.... nei! jeg r 15 lizm!!11 meg og liz0mmmz går tilogmed i 10ende klasse og saker Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nei, men dere skriver og oppfører dere deretter.Blir det ikke litt kjedelig i lengden å skrive som en lobotomert gris? Kan du ikke slutte? Du skriver ikke noe bedre enn noen andre her. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Og, jeg håper ikke du tror alle er fjorten her.... nei! jeg r 15 lizm!!11 meg og liz0mmmz går tilogmed i 10ende klasse og saker køddru ellr?!!?!??!?1?!+1+ jeg å1!! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Nei, men dere skriver og oppfører dere deretter.Blir det ikke litt kjedelig i lengden å skrive som en lobotomert gris? Kan du ikke slutte? Hvorfor skal han det? *kose på Arve* Endret 5. mai 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 køddru ellr?!!?!??!?1?!+1+ jeg å1!! du fåkke lov og skrive 1337 her for da blir man utestengt lizzommzz det blei jeg lizzmz Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nei, men dere skriver og oppfører dere deretter.Blir det ikke litt kjedelig i lengden å skrive som en lobotomert gris? Kan du ikke slutte? Du skriver ikke noe bedre enn noen andre her. Neida, Tonio Mallowsweet Uffert says: Good jul!. Ingen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det er ikke noe god stemning her nå. Huff. Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tonio Mallowsweet Uffert says: Good jul! says: - Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nei, men dere skriver og oppfører dere deretter.Blir det ikke litt kjedelig i lengden å skrive som en lobotomert gris? Kan du ikke slutte? Du skriver ikke noe bedre enn noen andre her. Neida, Tonio Mallowsweet Uffert says: Good jul!. Ingen. gidd late som om at du er smart da... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 køddru ellr?!!?!??!?1?!+1+ jeg å1!! du fåkke lov og skrive 1337 her for da blir man utestengt lizzommzz det blei jeg lizzmz okei...psilocybe er jo kjip og stenger ute folk og gir dem gjerne 10% ekstra warn vist offeret minner han på om at han glemt å stenge ute offeret...blei litt rotete Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 gidd late som om at du er smart da... Se på meg, jeg skriver ordentlig! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 gidd late som om at du er smart da... Se på meg, jeg skriver ordentlig! Gratulerer med dagen. Vil du ha en kos? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 gidd late som om at du er smart da... Se på meg, jeg skriver ordentlig! se på deg, du er dum... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 gidd late som om at du er smart da... Se på meg, jeg skriver ordentlig! Jekk deg ned, værsåsnill? I dag er jeg glad fordi jeg fikk tilbake Ipod-kabelen min. En jeg var sammen med i crew på et lan, har hatt den siden Mars, og nå kan jeg endelig bytte sanger på Ipod-gullet mitt. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 kunne jeg bare sagt det samme om creative micro... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe, hvor mye lagringskapasitet er det på den da? Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 @flodhest: Må vel få lov til å ytre mine meninger om de som poster her, vel? (1) Ulest melding. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Wow...det forumet der har jeg helt glemt. Jo, det kan du vel. Bare du bruker normal folkeskikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg