b-real Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Woohoo, Rikets røst på TV2. Kjedelig program gitt. Lufta har gått ut av OJ sin rolle på skjermen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jaj! Broren min er dritings. Da kan jeg ta dataen hans. Eller, jeg har tatt den... Selv om jeg ikke liker øl-lukta. Wow. Kult. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Woohoo, Rikets røst på TV2. Kjedelig program gitt. Lufta har gått ut av OJ sin rolle på skjermen. Jeg liker OJ's humor, så jeg ser på det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Søt du er HalTan. Du er mindreårig, vil ikke komme på kant med loven. Beklager. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Søt du er HalTan. Du er mindreårig, vil ikke komme på kant med loven. Beklager. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Søt du er HalTan. Du er mindreårig, vil ikke komme på kant med loven. Beklager. Jeg overlever. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er ikke noe fare for å få unger, i hvert fall. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 My Dying Bride - Le Cerf Malade Dagens rareste sang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Søt du er HalTan. Du er mindreårig, vil ikke komme på kant med loven. Beklager. Old enough to pee.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 HalTan, jeg er gammel nok! Pick me! Please? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er enda ikke kommet i puberteten, og er bekymra for at jeg aldri gjør det... Ser ut til at Moder Natur ser sitt snitt til å utslette deg fra genbassenget. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Søt du er HalTan. Du er mindreårig, vil ikke komme på kant med loven. Beklager. Jeg overlever. det er bra du har TSP da.. ..ånei, det var sant ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nei, fjortiser har det ei så lett i dagens samfunn Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Så lenge det er grass, er det lov å spille? Man kan jo spille på grus óg, sier jeg. Æ-HÆHÆHÆHÆ! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Søt du er HalTan. Du er mindreårig, vil ikke komme på kant med loven. Beklager. Jeg overlever. det er bra du har TSP da.. ..ånei, det var sant ja Jeg har også @kd? Og ikke nok med det, jeg har et sosialt liv. Ikke forran dataen hele tiden (selv om jeg er for mye forran den). Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva er vel ett sosialt liv, når man har msn og forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg