Fredrik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Da blir alt bedre av at det snart blir å lage sjokolademousse og fyre opp prosjektoren med litt Die Hard 3.. Jeg vil også spise sjokolademousse og se Die Hard på PJ! I stedet leser jeg CSS-tutorial... Riktignok ikke det dummeste jeg kan gjøre, men likevel. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Jeg er en Sandefjord tilhenger Edit: Wooohoooo innlegg 98690!!!!! Endret 5. mai 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 I stedet leser jeg CSS-tutorial... Riktignok ikke det dummeste jeg kan gjøre, men likevel. Tenkte jeg skulle begnne å lese CSS bok nå Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hei! nå tar jeg snart kvelden, i morra skal jeg vaske, har konf til Søndag serru! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 tror du ikke glimt vant jah... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Da blir alt bedre av at det snart blir å lage sjokolademousse og fyre opp prosjektoren med litt Die Hard 3.. Jeg vil også spise sjokolademousse og se Die Hard på PJ! I stedet leser jeg CSS-tutorial... Riktignok ikke det dummeste jeg kan gjøre, men likevel. Absolutt ikke dumt det, nei. @BaX: Hvorfor bok..? Alt du trenger å kunne innen CSS ligger godt tilgjengelig, og gratis, på nettet.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 tror du ikke glimt vant jah... For glimt gullet ikke i 2. omgang..? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 tror du ikke glimt vant jah... For glimt gullet ikke i 2. omgang..? ja og brann sugde hihi Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 FUCK BLINK!!!! helvete hun er jo faen meg 4år mindre enn meg sånn ca Hvorfor har du msn-adr di offentlig da? Da ber du jo om slikt.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 @BaX: Hvorfor bok..? Alt du trenger å kunne innen CSS ligger godt tilgjengelig, og gratis, på nettet.. Det er bok i PFD (elns) format da.. Har lastet den ned. Selfølgelig har jeg lest på nettet... Men har lyst å lese en bok.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 @BaX: Hvorfor bok..? Alt du trenger å kunne innen CSS ligger godt tilgjengelig, og gratis, på nettet.. Det er bok i PFD (elns) format da.. Har lastet den ned. Selfølgelig har jeg lest på nettet... Men har lyst å lese en bok.. Ah, oki.. @fredrikrb: Du skal få mousse og film om du kommer og lager den jævla moussen. Stod på pakken at vi skulle bruke el-mixer, det har vi ikke.. Så nå er hånda mi relativt gåen.. Damn. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 @BaX: Hvorfor bok..? Alt du trenger å kunne innen CSS ligger godt tilgjengelig, og gratis, på nettet.. Det er bok i PFD (elns) format da.. Har lastet den ned. Selfølgelig har jeg lest på nettet... Men har lyst å lese en bok.. Ah, oki.. Den heter CSS Core. Har du hørt om den? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Bra Thea *klemmepå* Du fortjener det! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hm, nei.. Men så skal det sies at jeg ikke har lest spesielt mange CSS-bøker. Det jeg har lært, har jeg lært fra nettet eller personlige erfaringer. Det siste er forøvrig den beste metoden å lære på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Enig i det, Marvil. Jeg skjønner ganske lite av tutorials, jeg trenger hint. Og prøving og feiling. Eller at jeg ser på f.eks koden til en side som er ordentlig, og lærer litt ut i fra å prøve. (Nei, jeg ville ikke publisert noe jeg har stjålet ) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 GÅD-FØKKINGZ-DAJMN.... måtte få det ut, beklager. Ser ut som dagen min imorgen på jobben kommer til å bli røykfri Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nei, det er det jeg ikke har gjort ennå! ( ) Sånn helt seriøst? Jaaaa! Jeg er redd Redd for hva? Jeg er enda ikke kommet i puberteten, og er bekymra for at jeg aldri gjør det... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Gå til legen da vel, hvis du er så bekymret. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er enda ikke kommet i puberteten, og er bekymra for at jeg aldri gjør det... www.klara-klok.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg