Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er så utrolig glad i dag. Vennene mine er så utrolig herlige. Skal overnatte hos en venninne i dag, det blir kjempekos. Har besluttet å holde helt avstand fra eksen min; jeg fortjener virkelig bedre. Jeg fortalte han i dag at vi ikke kan ha kontakt lenger, og at han må la meg være i fred for at jeg kan komme meg videre i livet. *stolt av seg selv* Kjempebra!! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 fikk fullmakten underskrevet i dag, i morgen er det ny mobil Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nei, det er det jeg ikke har gjort ennå! ( ) Sånn helt seriøst? Jaaaa! Jeg er redd Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Nei, det er det jeg ikke har gjort ennå! ( ) Sånn helt seriøst? Jaaaa! Jeg er redd Tror ikke det er så unormalt, er ikke helt sikker. Endret 5. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nei, det er det jeg ikke har gjort ennå! ( ) Sånn helt seriøst? Jaaaa! Jeg er redd Redd for hva? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nei, det er det jeg ikke har gjort ennå! ( ) Sånn helt seriøst? Jaaaa! Jeg er redd Skal vi dele på mine? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er sulten... finn deg mat :!: Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er også mett, spsite hamburgere. Jeg er ikke akkuart et stort fan av burgere, unntatt mcDonalds, men jeg hadde kjøpt feil burgere, jeg kjøpte med Ost inni, så da måtte jeg smake ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) var da fælt til kjedsomhet her inne da. Endret 5. mai 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Steike med russ som kjørte forbi akkurat! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Dem skal til stavanger vet du. Dæven, lite som slår spaghetti med ketchup på. *spise* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 FUCK BLINK!!!! øystein -Sugar, we're going down!! sier: hmm? øystein -Sugar, we're going down!! sier: hvem er du? Henriette aka [R] [$] [$] [A] , that's me ----->%// LoVe %// sier: ei jente på blink Henriette aka [R] [$] [$] [A] , that's me ----->%// LoVe %// sier: syns du var veldig søt øystein -Sugar, we're going down!! sier: hvorfor la du meg til? du kjnner jo ikke meg? Henriette aka [R] [$] [$] [A] , that's me ----->%// LoVe %// sier: Ville bli kjent md dg! øystein -Sugar, we're going down!! sier: jaok Henriette aka [R] [$] [$] [A] , that's me ----->%// LoVe %// sier: Hva liker du å gjøre på fritiden da?? -- helvete hun er jo faen meg 4år mindre enn meg sånn ca Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har besluttet å holde helt avstand fra eksen min; jeg fortjener virkelig bedre. Flotte greier. Det var sannelig på tide... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Dem skal til stavanger vet du. Dæven, lite som slår spaghetti med ketchup på. *spise* Know Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 I morgen skal vi ha Hakkesteik til middag! det elsker jeg, knuse poteter og gullrøtter og pølse i lag med det *nam* *nam* Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er sulten... finn deg mat :!: Orker ikke... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 helvete hun er jo faen meg 4år mindre enn meg sånn ca *kremt* Ja, hold deg unna de som er fire år yngre. Ikke lurt... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har du laget dressing? Jeg har spist Grandiosa, woofuckinghoo... Fant ut at det var helligdag idag, så planen om å handle mat gikk i dass, og da ble det Favoritt-pizza til middag. Har også funnet ut at grandis koster mye, og at det tærer på et studentbudsjett. Kjedlig, men sant. Da blir alt bedre av at det snart blir å lage sjokolademousse og fyre opp prosjektoren med litt Die Hard 3.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg