Fredrik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 *kose B|Real* Filmkveld hos meg i dag, søten? Du flyr ned. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Endret 5. mai 2005 av Stine Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er sur for at MSN'n min ikke funker. Det funker hvis jeg logger meg på med en annen email.. Emailen min er vel banna da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er sur for at MSN'n min ikke funker. Det funker hvis jeg logger meg på med en annen email.. Emailen min er vel banna da. Neida. Er flere som har problemer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Snufs. Passer så utrolig dårlig at det ikke funker nå, sender eksamensfiler hele tiden. SUR!!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er sur for at MSN'n min ikke funker. Det funker hvis jeg logger meg på med en annen email.. Emailen min er vel banna da. webmessenger er tingen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Msn funker ikke hos meg heller jeg som for innpå dataen i dag bare fordi jeg skulle snakke med folk!! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Nærmer oss 5000 sider drastisk nå!! er nok ved 5000 sider i morgen.... Det er ganske nice da! EDith: nei ikke i morgen men på lørdag Endret 5. mai 2005 av Litejk Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Msn er fucka, det er snart 5000sider her, jeg kjeder meg, jeg har ingen filmer, jeg har bare et tau og et grantre.. Jeg tenker tanken.. Men han Svart avatar, Tonio, du sier der i signaturen at venninnene dine får opptil 80.000 kroner i konfirmasjon - bare sjekker om dette er riktig. Ellers så er livet miserabelt som alltid. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 nå funker msn her hos meg igjen, men seff er det ingen innpå , bortsett fra dere Hw.no brukere :!: er alltid noen som er pålogget der ja Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Msn funker itte her enda... Kommer sikkert ikke inn før i morgen.. Bajs. Er jeg sulten, montro? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er på msn messenger jeg. I morgen blir lillebroren min 8 år! Han gleder seg sinnsykt mye... Jeg har kjøpt Timon & Pumba-DVD til han, håper han blir glad for det. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Er så utrolig glad i dag. Vennene mine er så utrolig herlige. Skal overnatte hos en venninne i dag, det blir kjempekos. Har besluttet å holde helt avstand fra eksen min; jeg fortjener virkelig bedre. Jeg fortalte han i dag at vi ikke kan ha kontakt lenger, og at han må la meg være i fred for at jeg kan komme meg videre i livet. *stolt av seg selv* Endret 5. mai 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Livet mitt har tatt en vending ! Jeg har fått meg 1,5 l cola (Ja, jeg vet jeg må slutte med cola) Mamma lager mat, det er kylling fileeeee ;D Hører på Absolute Sixties ! Jeg har kasta tauet bort, og kappa grantre. Endret 5. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har du laget dressing? Jeg har spist Grandiosa, woofuckinghoo... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har spist wok på Deli De Luca. *mett* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg