Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

Det verste er når man skal lande på magen, men lander skjeivt..

Man vil lande slik : _

Men ender opp slik : / (litt skeivere da selfølgelig :) )

Da får du noe innigranskauen vondt i ryggen

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Å lande feil på trampoline er ikke gøy. Husker en gang jeg skulle ta en sidelengs salto og foten(helen) landa rett på stanga i en ganske stor fart. Det var ikke godt.

Glad jeg ikke brakk den.

Endret av robB
Lenke til kommentar

Har ikke sagt det er noe galt med det.. Har dere prøvd å sette opp mange etterhverandre med bra mellomrom og hoppe bortover da? :D

med gradvis større og større melomrom, og til slutt går det bare gæli..

Herlige greier

Lenke til kommentar

Nesten Ø.B. På skolen pleier vi å sette opp en tjukkas, en basketkurv og en trampett som vi flytter stadig lenger og lenger unna. Husker da basketkurven hang i tre-fire meters høyde og tjukkasen lå ca 10-12 meter unna. Ikke alle som klarte det da, nei. Var noen såre knær etterpå. Priceless! :grin:

Lenke til kommentar

Man vil lande slik  : _

Bomme med å lande på magen? :/ Har jeg aldri/sett hørt om. Å lande på magen er jo veldig lett?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Man vil lande slik  : _

Bomme med å lande på magen? :/ Har jeg aldri/sett hørt om. Å lande på magen er jo veldig lett?

om man får sprett fra en annen ect, kan man ofte ikke få tatt sats slik man ville.

Da landet eg ikke helt på magen, men akuratt slik at overkroppen min ble hengene eter og så slått ned eterpå...fikk nesten ikke puste og kunne ikke bøye ryggen på en liten stund...dette skjedde dagen før jeg knakk armen og forstua ankelen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...