Strategery Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg skulle til å starte gamle PC'en min, da jeg startet hadde jeg kab.døra åpen. Når jeg startet, smalt det, begynte å ryke, gnister. Tror den PC'en aldri ser dagens lys igjen Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kjære vene.. Dere må være forsiktige da! Prøver å være så forsiktig som mulig jeg, men det går ofte dårlig når jeg prøver på ting jeg ikke kan, som f.eks. dobbel baklengs salto. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Det verste er når man skal lande på magen, men lander skjeivt.. Man vil lande slik : _ Men ender opp slik : / (litt skeivere da selfølgelig ) Da får du noe innigranskauen vondt i ryggen Endret 5. mai 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg holder meg unna det å teste saltoer og masser av triks på trampoline. Det er som regel det beste for å unngå å skade seg. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Trampoline er gøy! Men å slå seg er ikke gøy.... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Å lande feil på trampoline er ikke gøy. Husker en gang jeg skulle ta en sidelengs salto og foten(helen) landa rett på stanga i en ganske stor fart. Det var ikke godt. Glad jeg ikke brakk den. Endret 5. mai 2005 av robB Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Driver halve forumet og hopper trampoline ell?? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Driver halve forumet og hopper trampoline ell?? Er det noe galt med det da? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Trampoline driver jeg ikke med , syns det er farlig... Litt småredd, særlig når han som eier den har Hd.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 I fjor ble jeg stusset utenfor og trillet ned en bakke. Det var kos. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Driver halve forumet og hopper trampoline ell?? Er det noe galt med det da? Når man skader seg er det vel det. Men det er opp til hver enkelt å bedømme. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har ikke sagt det er noe galt med det.. Har dere prøvd å sette opp mange etterhverandre med bra mellomrom og hoppe bortover da? med gradvis større og større melomrom, og til slutt går det bare gæli.. Herlige greier Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nesten Ø.B. På skolen pleier vi å sette opp en tjukkas, en basketkurv og en trampett som vi flytter stadig lenger og lenger unna. Husker da basketkurven hang i tre-fire meters høyde og tjukkasen lå ca 10-12 meter unna. Ikke alle som klarte det da, nei. Var noen såre knær etterpå. Priceless! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, nettopp.. Hva skjer her? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Det verste er når man skal lande på magen, men lander skjeivt.. Man vil lande slik : _ Men ender opp slik : / (litt skeivere da selfølgelig ) Da får du noe innigranskauen vondt i ryggen Bomme med å lande på magen? :/ Har jeg aldri/sett hørt om. Å lande på magen er jo veldig lett? Endret 5. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Pøh, trampoline er da ikke noe danger. Men et kabel-modem med medfølgene nettverkskabel, det er farlig det! Bzrzzzzz! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Går tregt med jobbingen i dag... Hvert bildet tar hundre år.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det verste er når man skal lande på magen, men lander skjeivt.. Man vil lande slik : _ Men ender opp slik : / (litt skeivere da selfølgelig ) Da får du noe innigranskauen vondt i ryggen Bomme med å lande på magen? :/ Har jeg aldri/sett hørt om. Å lande på magen er jo veldig lett? om man får sprett fra en annen ect, kan man ofte ikke få tatt sats slik man ville. Da landet eg ikke helt på magen, men akuratt slik at overkroppen min ble hengene eter og så slått ned eterpå...fikk nesten ikke puste og kunne ikke bøye ryggen på en liten stund...dette skjedde dagen før jeg knakk armen og forstua ankelen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Går tregt med jobbingen i dag... Hvert bildet tar hundre år.. jobbingen ? treige bilder ? hva er det du jobber med a ? Noen som veit åssen jeg ska avbestille sko fra stress.no ? Endret 5. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg