TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ø.B du har nok flere T-skjorter enn de fleste har truser/boxere du da Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva er greia med disse grisestygge avatarene egentlig? Nhååå. Bare å si ifra, så skal du få en du og. Nå er vi ca 10 stykker som har de. Det er kunst man ! :!: Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jaha, Altså , Stish, tror du har knabba fargen min ellerno... Det var flodhest som lagde den til meg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jaha, Altså , Stish, tror du har knabba fargen min ellerno... Det var flodhest som lagde den til meg Stian_a sin er visstnok "gusjegrønn", og Stish sin er Turkis. Ser ikke helt problemet jeg? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Å? Går du bare i skjorter? ja egentlig. Det har bare blitt sånn Kult det vel? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det er da meg, gjør akurat som jeg vil. Tåler kulda bedre etterhvert også. Det er bra for har en tendens til å glemme igjen jakka innimellom.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det er da meg, gjør akurat som jeg vil. Tåler kulda bedre etterhvert også. Det er bra for har en tendens til å glemme igjen jakka innimellom.. Shorts er en fin ting, gikk med det litt for lenge tror jeg.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 heheh, gusje grønn ja... Den er fin ;D Men ville helst hatt ROsa, men jeg får ta gusje grønn ;D Syns vi burde ta opp den fingre tråden til glisetryne igjen jeg ;D Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jaha, Altså , Stish, tror du har knabba fargen min ellerno... Det var flodhest som lagde den til meg Stian_a sin er visstnok "gusjegrønn", og Stish sin er Turkis. Ser ikke helt problemet jeg? Uansett så er han sin fake, han sin skrift er tynn Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 DU ! Den er ikke fake ! Det er akkurat som å si at Pamela ikke har silikon ! øøøøøh .. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Me 2.. Av en kødd som ligger i senga mi å skriker "PATETISKE UNGE!!!!" fordi jeg ikke går rett på når gjelder damer.. :s Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Dere er bare nabbs! Klarer ikke engang å blande fargene...Jeg fiser i deres retning! Man er ikke Mann før man har en god og fargerik avatar. Fargerik beryr mange farger. sier vi Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg landet på nakken på trampolinen. Trøst meg, jeg har vondt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg landet på nakken på trampolinen. Trøst meg, jeg har vondt. *trøster deg* Jeg landet på en funky-fresh måte, slik at jeg brakk det nederste beinet i armen og forstuet ankelen... Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Jeg landet på nakken på trampolinen. Trøst meg, jeg har vondt. Har skadet meg endel på trampolina mi jeg også. En gang hoppa jeg fra 2. etasje. Tanken var at jeg skulle lande på trampolina, men jeg landet isteden med beina mellom fjerene. Tro meg, det var ikke deilig! Endret 5. mai 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 au! En kammerat som skulle ta salto på trampolina våres landa med hue mellom to av fjærene han å... så satt han fast og velta sakte over...stakkars ører! En annen hoppa uttafor og traff fjellet med hode, det begynte å blø å sånt. Hun slo hull i hode, ikke deilig syn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Trampoline er ganske gøy, helt til det går gale. Og da er som regel ALT noe hor Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kjære vene.. Dere må være forsiktige da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg