figure_02 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Jeg har også sånn avatar, antagelig den mest populære avataren for tia! Bare på denne sida ser vi jo 4 stykk som har slik! Stian_A, Stish, ATi-Radeon og meg! Takket være flodhest! Endret 5. mai 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva er greia med disse grisestygge avatarene egentlig? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Flodhest som er designeren hær Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Off, nå kommer bestekameraten min ned til meg for å vekke meg.. Jeg sitter her i halvsøvne og er dritnervøs for dagens "damemøte"! Uff.. Bare ikke prøv å fingre henne før du sier hei, så skal det nok gå bra. Jeg skal også på besøk til dame idag. Haha :!: Nå våkna jeg, morosam kommentar! Ikke noe å grue seg til, det går så bra så... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg irriterer meg grenseløst over folk som trur at Lindeberg er WE det er WE det er J.Lindeberg Not fucking hard! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det skal ikke være så vanskelig nei ATI-Radeon Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvem bryr seg? Samme overprisa møkket begge delene. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 WE er derimot ett bra merke, men de blander WE med J.L og det liker jeg IKKE. J.L gensern min suger noe inni helvete Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvem bryr seg?Samme overprisa møkket begge delene. sant Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Off, nå kommer bestekameraten min ned til meg for å vekke meg.. Jeg sitter her i halvsøvne og er dritnervøs for dagens "damemøte"! Uff.. Bare ikke prøv å fingre henne før du sier hei, så skal det nok gå bra. :!: :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror ikke jeg har hatt på meg en genser siden barneskolen jeg.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva er greia med disse grisestygge avatarene egentlig? Nhååå. Bare å si ifra, så skal du få en du og. Nå er vi ca 10 stykker som har de. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror ikke jeg har hatt på meg en genser siden barneskolen jeg.. går du i t-shorte året rundt? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror ikke jeg har hatt på meg en genser siden barneskolen jeg.. går du i t-shorte året rundt? Har jo jakke da, grei å ha innimellom om vinteren Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror ikke jeg har hatt på meg en genser siden barneskolen jeg.. Å? Går du bare i skjorter? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) jaha, Altså , Stish, tror du har knabba fargen min ellerno... Klart du har hatt på deg genser Ø.B, jeg har på meg genser, men klarer alltid og ta den vrang :@ Lindberg og J.l gensere, har ikke peiling på sånt, er bare møk, er samma ulla som i en genser for 200spenn som for 600, hva er det poenget ? Skulle gjerne hatt en T-skjorte som dame ser at jeg er blodig biff.. Jeg går jo ikke rundt og bretter opp skjorta, men så er det kanskje et problem at jeg ikke er så veldig biff etter "par" liter cola... faan...! Jeg må rydde rommet mitt idag, ser ut som krigen i rwanda.. Endret 5. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Å? Går du bare i skjorter? ja egentlig. Det har bare blitt sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg